Kristian86 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Begge produsentene jobber intensivt med å finne årsaken. Dreper Leica M9 SanDisk-kortene dine? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Overfor den anerkjente fotonettsiden Amatheur Photographer innrømmer Leica i disse dager at de har begynt å undersøke kompatibilitetsproblemer med flere SD-kort fra San Disk. Amateur Photographer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg er ikke så sikker på om det er leica som er synderen her - tror heller det er et problem med en batch eller to av SanDisk Pro kortene. Jeg kjøpte et på FotoVideo som var defekt, og det var erstatningen også ... To på rad er ikke typisk SanDisk. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjører Transcend all the way. Ingen problemer hittil på 5-6 kort. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Sandisk er historisk ekstremt bra, om så en batch er defekt er det bare tegn på svikt i kvalitetskontrollen; noe jeg mistenker de vil fikse ASAP. Skulle det være Sandisk som er synderen her så har de ødelagt hele ryktet sitt om dette skjer flere ganger. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjører Transcend all the way. Ingen problemer hittil på 5-6 kort. Men mine to Transcend har blitt korrupte etter ca 6 måneder, kun Sandisk nå. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hmm... Not good. Håper ikke det skjer med mine Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det går nok som regel bra. Jeg hadde brukt Transcend kortene til timelapse. Formaterte alltid i kameraet Canon 500D med grunding formatering muligens det som tok knekken på de. Ellers har jeg noen Sandisk SDHC og CF kort som jeg har brukt en god stund uten trøbbel, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg