Proxor Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Vurderer og kjøpe meg ipad 2 med 3G, 3g betyr vel at man da kan putte i eit sim kort? så kan eg da ta utav sim kortet som er i mobil bredband usb sticken min? fordi det er da 3G? og så sette det i ipaden? Eller må man ha eit eget abonemang til ipad? isåfall nei takk. Endret 13. september 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du kan bruke sim-kortet fra USB-sticken du fikk med det mobilebredbåndet Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) okey, fordi såg ein video på youtube, og der va sim kort i ipad mye mindre dem standard simkorta som er i mobiler og mobilbredband stick osv..i videoen samenlignet han sim fra mobil og fra ipad og i ipad var det eit sim som var mye mindre? Endret 13. september 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det er Micro-sim, alle som leverer mobiltbredbånd skal kunne levere microsin. Hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) telenor, såg på simkortet og eg har det som er på størelse med det han dro utav tlf sin Endret 13. september 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 sjekket på telenor siden nå, på spørsmål og svar. Fungerer Mobilt Bredbånd med iPad? Ja, men du trenger et MikroSIM-kort i stedet for et vanlig SIM-kort. MikroSIM er mindre i størrelse, og kan bestilles hos kundeservice på nummer 09000 så da blir vel det det eg må gjøre Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 hm leste også dette nå: Hos forhandler: Dersom du trenger nytt SIM-kort på dagen, kan du gå til en telenorforhandler. Du får nytt kort på stedet, men noen forhandlere tar betalt for jobben. vil det sei at når eg kjøper ipad2 på elkjøp kan eg og få microsim kortet der? elkjøp er vel telenorforhandler? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 og hvorfor vil ikke apple ha flash? er jo diverse video sider og sån man ikke får tilgang til da? leste at man kan jailbreake den, va vil det sei, ein helt vandelig mann i gata som har laga ein slags kopi av opperativsysteme bare med mer muligheter? hvorfor kunne ikke bare apple lage den med slike muligheter i første omgang? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du kan gå til en butikk/forhandler som sleger telenor-abonnemenet. Feks telekiosken,eller hva enn de heter Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 og hvorfor vil ikke apple ha flash? er jo diverse video sider og sån man ikke får tilgang til da? leste at man kan jailbreake den, va vil det sei, ein helt vandelig mann i gata som har laga ein slags kopi av opperativsysteme bare med mer muligheter? hvorfor kunne ikke bare apple lage den med slike muligheter i første omgang? Det meste av video på internett er tilgjengelig uten Flash (HTML5). Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) youtube videoer fungerer det? chatroulette fungerer ikke vet eg, vil det fungere om eg jailbreaker den? vg nett videoer osv fungerer det?? Og eg kan bare se 2 sider i denne nettbrett kategorien? går utifra at folk har skreve om ipad2 her før men er bare 2 sider med innlegg her og ikke mye ipad2 og se der, sjekket litt i innstillingene men fant ikke noe som gjorde at man kan velge og se alle sidene. Endret 16. september 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 YouTube og VG fungerer. Det er bare 2 sider fordi det her er en nyopprettet kategori, og folk liker å lage samletråder for ett eller flere nettbrett. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 da har eg kjøpt ipad2 og prøver og få registrert ein itunes konto, kommer helt til slutten hvor eg skal taste in betalingsinfo, og taster in info til mitt visa og skrive info under og trykke neste, så komme eg ikke videre, får ikke fullført lissom. prøvd på både pc og på ipad2 brettet. hadde vert kjekkt og kunne logge in så eg fekk litt nytt.. dem gangene eg har testa på nettbrette nå står det tap conntinue, men er bare neste og back, klikker neste og er likelangt.. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 eg har fått verifiserings mail nå ser eg og skrev in apple id og passord slik d sto i mailen og verifiserte, men får forsatt ikke logga in på itunes fordiom, da eg klikker sign in og skrive id og passord bare ser eg nettet jobber og så skjer det ikke mer..komme ingen mld om at eg er logga in og sign in knappen er der enda Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) da eg skal laste ned noe får eg: This Apple id has not yet been used before in the ITunes store. tap review to sign in, then review your account information. så klikek eg review og blir sendt til siste steg i account reg, hvor eg skal skrive in betalingsinfo osv, gjør det klikke neste, så kommer Tap Continue to sign in med rød skrift over betalingsinfo????? er ingenting som heter continue der, bare back og next helt nede, og klikke eg next er eg likelangt. Endret 17. september 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) og hvordan finner eg ut vilket ios ipaden min kjører? va en nå det er fornoe:p glem det fant det ut via pcen. 4.3.5 men noe dritt at eg ikke får meg forbi betalingsinformasjonen i app store, itunes.... komme ingen veg, og er sikker på allt er korekkt skreve. da eg skal prøve og gjøre det på stasjonære pcen har eg ein utfør knapp og ikke bare neste og back. Komme ingen veg likavell:/ står med rødt da: Enter your apple-id and password, then click billing info and update your payment information, you will not be able to make purchases until this billing issue has been resolved. betalings info er korekkt skreve. Endret 17. september 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 hm fekk oppretta kontoen nå da eg testet med santander visa gold, men det er sån kreditt drit og det vil eg ikke bruke. vil bruke det vandelige visa korte mitt:/ må det vere penger på det for og registrere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå