Emtec Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har Sony E.T610,så luerer jeg på følgende. 1.Koster Java noe å bruke? 2.Hvordan komme inn på internett via gprs? 3.Annbefales det å kjøpe bluetoothadapter eller noe slikt til pc for overføring av bilder ol.??? Føler meg litt flau her ja.men men :oops: Takker for svar. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har Sony E.T610,så luerer jeg på følgende.1.Koster Java noe å bruke? 2.Hvordan komme inn på internett via gprs? 3.Annbefales det å kjøpe bluetoothadapter eller noe slikt til pc for overføring av bilder ol.??? Føler meg litt flau her ja.men men :oops: Takker for svar. 1. nei, men du betaler for å kjøpe programmer. 3. ja Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 2. "gprs ericsson" til 1999 , sett gprs innstillinger til "Ved Behov" det annbefales ikke å ha gprs innstillingene til Alltid oppkoblet, dette er pga av konflikter med andre enheter i tlf'en )= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå