Ariston Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei hei. Kom hjem fra skolen i går, og skulle se på YouTube mens jeg spiste middag. Fikk høre et par sek. med lyd, før den forsvant. Tenkte det var surround som hadde klikka igjen, så tok den av og på noen ganger. Ingenting funka. Installerte nye drivere til grafikkortet, for volum-knappen nede i hjørnet var også borte. Håpet på at det skulle gjøre susen, men nope. Vet ikke hvorfor/hvordan, men tror mitt Logitech G35 er dødt. Er også veldig typisk at garantien gikk ut for et par uker siden.. Så, håper at dere kan hjelpe meg. Har noen krav, selvfølgelig: - Bra lyd til musikk - Surround til spill - God bass (slik som G35 eller bedre) - Helst litt mer komfortabel enn G35 - Under 1000kr - Overall, brukes til mye YouTube, film, musikk og spill. Mikrofon eller ikke. Noen sier mic på headset er dårlig, jeg syns G35 var bra. Hvis du finner et uten mic, setter jeg pris på om du kan finne en annen mic. Trenger en god en, ettersom jeg snakker en del via skype osv. Takk Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei hei. Kom hjem fra skolen i går, og skulle se på YouTube mens jeg spiste middag. Fikk høre et par sek. med lyd, før den forsvant. Tenkte det var surround som hadde klikka igjen, så tok den av og på noen ganger. Ingenting funka. Installerte nye drivere til grafikkortet, for volum-knappen nede i hjørnet var også borte. Håpet på at det skulle gjøre susen, men nope. Vet ikke hvorfor/hvordan, men tror mitt Logitech G35 er dødt. Er også veldig typisk at garantien gikk ut for et par uker siden.. Så, håper at dere kan hjelpe meg. Har noen krav, selvfølgelig: - Bra lyd til musikk - Surround til spill - God bass (slik som G35 eller bedre) - Helst litt mer komfortabel enn G35 - Under 1000kr - Overall, brukes til mye YouTube, film, musikk og spill. Mikrofon eller ikke. Noen sier mic på headset er dårlig, jeg syns G35 var bra. Hvis du finner et uten mic, setter jeg pris på om du kan finne en annen mic. Trenger en god en, ettersom jeg snakker en del via skype osv. Takk Bruk reklamasjonsretten din så får du nytt/reparert ditt gamle. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Vet ikke hva det er Men en annen typisk ting, hvertfall med meg, er at jeg skrev emnet før jeg prøvde alle mulige muligheter for å fikse det. Litt etter jeg skrev emnet, kobla jeg fra/til headset'et fra PCen og det funka.. Så sånn sett trenger jeg egentlig ikke et ASAP, men setter fortsatt pris på tips. Endret 13. september 2011 av Ariston Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Reklamasjonsrett er en ting produkter som er kjøpt i Norge har, den er på enten 3 eller 5 år avhengig av hva forventet levetid er. Viss headsettet ditt er under 3/5 år og det blir ødelagt uten ytre påvirkning (Blitt kastet/mistet på bakken, ekstrem kulde/varme etc.) skal butikken du kjøpte hos enten reparere det eller gi deg nytt headsett av samme type eller bedre. Edit: Garanti er noe produsenten gir, men er ikke påkrevet etter norsk lov, mens reklamasjonsrett er noe som norsk lov krever at produkter har, dog, det finnes unntak, f.eks en DVD spiller til 150,- har mest sannsynlig ikke det, mens en til 1000,- har det garantert. Endret 13. september 2011 av malmern Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Reklamasjonsrett er en ting produkter som er kjøpt i Norge har, den er på enten 3 eller 5 år avhengig av hva forventet levetid er. Viss headsettet ditt er under 3/5 år og det blir ødelagt uten ytre påvirkning (Blitt kastet/mistet på bakken, ekstrem kulde/varme etc.) skal butikken du kjøpte hos enten reparere det eller gi deg nytt headsett av samme type eller bedre. Edit: Garanti er noe produsenten gir, men er ikke påkrevet etter norsk lov, mens reklamasjonsrett er noe som norsk lov krever at produkter har, dog, det finnes unntak, f.eks en DVD spiller til 150,- har mest sannsynlig ikke det, mens en til 1000,- har det garantert. Ah, takker Får lime det inn i hodet, og huske på det til noe blir ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå