jeanette roger Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 svanen Bildet er fjernet. Beskrivelse: svanen i hoffs dammen tar siste runde før høsten kommer Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Bra utsnitt. Vanskelig lys. Burde ofret litt lukkerhastighet til fordel for en mindre blenderåpning (høyere tall). Slik det er nå er svanens fjærdrakt forholdsvis utbrent (mangler detaljer), pga overeksponering (for mye lys). Det mangler også litt på skarpheten, så autofokusen din har ikke vært helt med. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Lyset her ødelegger mye,trekkene i svanenes fjærdrakt blir borte. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 opps....jeg la ut det som ikke var redigert.. ja ja..det gikk litt fort pga lite tid til være her nå pga må jo rep den evinnelige vannskaden hjemme selv,så jeg leker snekker om dagen og det tar så mye tid...men mere fokus her snart igjen.. men takk for komentarer og jeg er helt enig...tar vel bilde bort tenker jeg,ønsker dere en riktig god helg.. klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg