Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte er det "greit" og sende sms til en gutt man liker uten og bli oppfattet som masete/desperat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vel være forsiktig med å si det. Det er forskjell på folk.

Skal nevnes at vi bor på hver vår kant av landet, og at vi ikke kjenner hverandre noe særlig. Han sendte en sms i fylla om at han fikk sommerfugler i magen av å tenke på meg. Jeg svarte at jeg hadde det på samme måte ang han, men vi har ikke tatt opp dette i ettertid..

Har skrevet smser, men ikke nevnt noe mer om den han skrev.

Han svarer alltid på smsene mine, og bruker mye smileys, har bedt meg om og sende bilde, noe jeg har gjort, men får ikke bilde i retur, selv om han har sagt at han skal sende..Skjønner ikke hvorfor han ikke vil sende bilde tilbake hmm. Hva kan være grunnen til det? Er han redd for at jeg har glemt hvordan han ser ut og redd for at jeg skal bli skuffet eller, skjønner ikke problemet. Har så utrolig lyst til og si til han at jeg vil treffe han igjen, bli bedre kjent og at jeg er døds keen på han, men er redd for og drite meg ut og gå for fort fram..Huff ikke lett dette her. Har ikke kjennt fyren i lengre enn en drøy måned, vi traff hverandre på byen, og han var den første til og ta kontakt da han reiste hjem til hjembyen sin igjen.

Lenke til kommentar

Skal vel være forsiktig med å si det. Det er forskjell på folk.

Skal nevnes at vi bor på hver vår kant av landet, og at vi ikke kjenner hverandre noe særlig. Han sendte en sms i fylla om at han fikk sommerfugler i magen av å tenke på meg. Jeg svarte at jeg hadde det på samme måte ang han, men vi har ikke tatt opp dette i ettertid..

Har skrevet smser, men ikke nevnt noe mer om den han skrev.

Han svarer alltid på smsene mine, og bruker mye smileys, har bedt meg om og sende bilde, noe jeg har gjort, men får ikke bilde i retur, selv om han har sagt at han skal sende..Skjønner ikke hvorfor han ikke vil sende bilde tilbake hmm. Hva kan være grunnen til det? Er han redd for at jeg har glemt hvordan han ser ut og redd for at jeg skal bli skuffet eller, skjønner ikke problemet. Har så utrolig lyst til og si til han at jeg vil treffe han igjen, bli bedre kjent og at jeg er døds keen på han, men er redd for og drite meg ut og gå for fort fram..Huff ikke lett dette her. Har ikke kjennt fyren i lengre enn en drøy måned, vi traff hverandre på byen, og han var den første til og ta kontakt da han reiste hjem til hjembyen sin igjen.

Dytter litt på tråden min jeg
Lenke til kommentar

Tror det blir veldig inviduelt gitt. Eg mottar f.eks. gjerne meldinger dagen lang, men ein bekjent av meg var så lei av ei jente som ringte og meldte hele tida at han ba henne roe det kraftig ned (hu blei dritsur forøvrig :p).

Må jeg har vel forøvrig rett. Med mindre du kjenner noen som kjenner fyren som kan fortelle deg åssen han er eller er tankeleser må du nok bare sjanse.

Lenke til kommentar

Hei:)

Hva med å hinte om at du har lyst til å se en film..?

kanskje tar han hintet.

Funker ikke det, kan du prøve litt mer direkt;

når skal du invitere meg på kino?

(Må seff. ikke være film bare eks.)

Tipper han er keen på deg, bare litt tafatt!

Good luck:)

Lenke til kommentar

"Go for it!" -Sier nå jeg.

Jeg sliter selv med å tørre å ta kontakt, da jeg er av den sjenerte typen. Det er så mange flere enn det det ser ut som, som faktisk er sjenerte! Så alt for mange som mister muligheten fordi de ikke tør. Jeg har selv mistet mange "perler" på denne måten, og det gjør vondt. Så ta kontakt er mitt råd.

Har i senere tid fått mer og mer inntrykk at det forventes at gutten tar kontakt, og det har for meg vært en eye-opener. At jeg MÅ ta kontakt, for jenta gjør det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...