Gå til innhold

Abonnoment med gode data priser?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Sitter for øyeblikket med en gammel SE K610i og Tele2 Sheriff, men vurdere kjøp av ny mobil(muligens Samsung Galaxy SII), og regner da med at det vil bli brukt en del mer data enn hva jeg gjør nå, da jeg så og si ikke bruker noe på denne gamle mobilen her. Så det jeg lurer på er hvilken operatør samt abonnement er å anbefale når det kommer til data bruk? Ringepriser og sms priser er jo også relevant såklart.

Behøver ikke nødvendigvis å være det billigste alternative der ute, da jeg heller er på jakt etter noe som har god dekning, og hastighet som holder seg høyt oppe, men er ikke ute etter å bli robbet heller akkurat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, interessant, men så også at Chess har ChessOn Flex, hvor jeg kan velge antall sms, minutter, mms og data...

Edit: Er vel nesten noe ala Netcom FlexiTalk, hadde det når jeg hadde HTC Desire, var relativt fornøyd, men finnes vel kanskje noe bedre der ute.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Netcom har et abbonement hvor du har fri bruk på data trafikk.

Koster litt pr mnd da

Link!!!

Alternativt så kan man bestille et abonnement som er billigere, som passer bedre til ens eget bruk, for så å legge til en datapakke som gir samme inkluderte forbruk som det abonnementet du linker til, til en lavere pris.

NetCom har forøvrig kampanje nå på blant anent sine datapakker, hvor man betaler 69 kr/mnd de første 6 månedene, før det blir full pris etter dette.

Lenke til kommentar

Ja, X-Large fra Netcom er nok i meste laget for min del, har ikke noe imot fri data, men trenger ikke på langt nær så mange sms'er og ringeminutter inkludert. For min del virker det som ChessOn Flex kan være genialt som jeg nevnte over, men er det noen her som har erfaring med det abonnementet? Chess bruker vel netcom sitt nettverk, så nettet er vel relativt stabilt og fint? Er vel ingen andre abonnementer der ute som lar deg velge hvor mange ringeminutter, sms'er, data osv... du vil ha inkludert i abonnementet slik som ChessOn Flex?

Skulle gjerne sagt hvor mye data det kommer til å brukes men det vet jeg egentlig ikke, men holder sikkert i lange baner med 1gb eller noe i måneden, men fri data høres jo flott ut egentlig, men har ikke helt lyst til å gå over 500kr i måneden for den muligheten.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sagt hvor mye data det kommer til å brukes men det vet jeg egentlig ikke, men holder sikkert i lange baner med 1gb eller noe i måneden, men fri data høres jo flott ut egentlig, men har ikke helt lyst til å gå over 500kr i måneden for den muligheten.

FlexiTalk uten avtaletid: 0,-

Datapakke med 1 GB/mnd: 99,-

Datapakke med 8 GB/mnd: 249,-

Faste avgifter vil derfor ikke passere 500 kr/mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...