magnkra Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kjøpt meg en ny Zotac Zbox 3D BD, 1,8ghz, 2GB-ram, Nvidia ION. Installert windows 7 og drivere fra medfølgende cd. Problemet: Spiller av 720p og 1080p-video i VLCMediaplayer og bildet stopper og henter seg inn igjen med fargefeil, henter seg inn igjen, så hakker det igjen, og dette skjer hele kontinuerlig under playback. I det medfølgende programmet "Cyberlink PowerDVD" hakker ikke 720p-videplayback, men 1080p hakker på samme måte som i VLC. Hadde samme problem med en stasjonær pc for ett år siden, men var andre som fikset det for meg så husker ikke hva han gjorde, men mulig det var å oppdatere skjermkortdriverne. Har prøvd dette også, men virker visst ikke. På min laptop der Windows var pre-installert har jeg ikke samme problemet. Samme problem på den andre laptopen min though. Ser folk snakker om andre programmer, men jeg ser ikke hvorfor det ikke skal fungere når det fungerer i VLC fra min andre laptop... Har det kanskje ikke noe med skjermkortet å gjøre? Er ganske grønn så please explain Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kan godt være maskinen er for veik. Du skal nok kode om videoen du har tatt opp til et format som er lettere å avspille, og så vil det virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå