barnacleboy Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kjøpte meg ny bilstereo/CD spiller idag, men det virker ikke som om jeg får strøm, det blir verken lys på displayet eller lyd... men CD kan mates inn og ut. hadde det samme problemet for noen dager siden med en annen bilstereo, men satte den i en annen bil og da fungerte den.. fikk låne en gammel spiller av en kompis i går, denne fungerte på bilen min, men den nye... Skulle helst ha fått den nye spilleren til å fungere. Hva skal jeg gjøre og hvor kan feilen ligge? Jeg har en Golf 3 GTD, 94' mod om det er til nytte. takker for alle svar. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jordingsfeil? Tenningen står på når du forsøker, regner jeg med? Kan også være problemer med kontaktpunkter i ISO-koblingen. Sjekk denne, eventuelt prøv en annen ISO-kobling for å utelukke dette. Lenke til kommentar
barnacleboy Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 ja, tenningen står på når jeg forsøker. jeg skal ta en titt på det etterpå, skal se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Mål spenning på gul ledning med og uten tenning på, denne skal ha 12v hele tiden, også måler du på samme måte på den røde ledningen, og denne skal ikke ha spenning med tenningen av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå