killthenavy Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Heisann. Jeg har ei veninne, som jeg har kjent hele livet.Vi mistet litt kontakten i et par år, men nå i sommer treftes vi igjen, etter initiativ fra henne. Vi koste oss veldig sammen, og snakket sammen i 3 timer, på en stein :)Hun virket til å "leke" litt med håret mens vi snakket, hun virket litt nervøs, og fuktet leppene (husker hun tok på lippgloss ser du).Vi snakket mye om følelser osv.. Etterpå når hun skulle ta bussen hjem, snudde hun seg mot meg, og sa at dette var bussen hennes,hun virket til å ville noe... men dum som jeg er, gjorde jeg ingenting. Etterpå ble vi enige om å finne på noe igjen. Men, det som skjer når vi planlegger noe, er at det alltid kommer noe i veien for henne. I dag var det lekser, i går var det at hun ikke kunne komme seg bort fordi ingen kunne kjøre. Da tenker jeg jo selvfølgelig; "hun liker ikke meg, og vil ikke finne på noe". Men, det rare er jo at begge de 2 siste gangene, spurte hun om hun kunne komme på besøk... Makes no sense for meg det der, noen som kan hjelpe meg ? er så forelska i henne, at jeg ikke tenker på annet enn henne. Har ikke sagt noe om følelsene til henne enda, og det venter jeg med Skal prøve å vise det, og ikke si det. så det er jo ingenting jeg kan ha brent meg på ? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bedre å prøve enn og ikke gjøre noe med det, så go for it. Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Ok, jeg gjør det !! Må bare få snakket med henne først Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Høres ut som hun liker deg veldig godt, kjør på! Lenke til kommentar
sodium Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei Ja, hun liker deg. hvordan kan du tro annet! Ettersom det du skriver har hun tatt ALT iniativet, men du svært lite!!!? Du kunne jo ha tatt henne med på f.eks kaffe/kino en dag? Håper alt går bra og at du ikke nøler neste gang du vil kysse henne:) Lenke til kommentar
Redlot Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kjør på! du må være modig, ta en sjanse Satser du ikke er du garantert å mislykkes Etter hva du skriver virker det som hu liker deg veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå