Thitorkin Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ett urealistisk scenario, men dersom en ny president i USA kom ut med at Norge hadde ett ondt sosialistisk diktatorstyre, så tviler eg ikke ett sekund på att den Amerikanske (USAs) befolkning ville hylt og skreket for krig. mtp. deres generelle uvitenhet om verden rundt seg. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg covah Skrevet 12. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2011 Direkte latterlig. 12 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Direkte latterlig. Ja, USAs tankegang er ganske latterlig. 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Latterlig ja, Norge og USA har gode relasjoner. Så de vil nok snakke sammen lenge før det blir aktuelt med en militær aksjon. Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 12. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2011 Synd vi har en del sosialister som er mer opptatt av å kysse ræva til palestinerne enn å bygge videre på de gode relasjonene vi har med USA. Det var jo tross alt alle i midtøsten som var der for oss når vi trengte dem under krigen. 10 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) USA driver utvilsomt mye terrorisme rundt omkring i verden, men de rammer kun dem som ikke har en USA-vennlig regjering. Er regjeringen gode venner med USA, spiller det i praksis ingen rolle hva de kaller seg eller hvilken politikk de fører. USA har ingen grunn til å angripe Norge. Forhåpentligvis kommer flere politikere som er mot deres virksomheter i verden, til makten. Endret 12. september 2011 av A H P Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Synd vi har en del sosialister som er mer opptatt av å kysse ræva til palestinerne enn å bygge videre på de gode relasjonene vi har med USA. Det var jo tross alt alle i midtøsten som var der for oss når vi trengte dem under krigen. Nei, alle land suger. Vi burde ikke ha nasjoner, enten det er Palestina eller USA. Man behøver ikke være sosialist med palestinaskjerf for å mislike USAs utenrikspolitikk. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Si meg hvor driver USA terrorisme? Hvis det er terror og prøve å stoppe diktatorer og religiøse fanatikere så har jeg misforstått begrepet iallefall. Men forsåvidt enig i en ting, jeg vil gjerne at USA trekker ut soldatene sine, så får de styre på selv der nede, det kommer jo ganske tydelig frem at det er snakk om folk som verken kan hjelpes, eller vil ha hjelp. Den generelle amerikaner ønsker ikke soldater i afghanistan og irak, det er tross alt deres familier som dør der borte, men de har så lite de skulle sagt når politikerne og generalene har bestemt seg. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Daglig terrorisme mot lokalbefolkningen i Pakistan. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vel, USA sier de dreper terrorister i pakistan, og pakistanere sier de dreper uskyldige. At man automatisk tror en av sidene betyr ikke at det er sannheten. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 USA har ikke mer penger til å drive krig, så det så.. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hehe, det er også sant, så da hadde det passet spesielt bra å få hjem soldatene nå. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Daglig terrorisme mot lokalbefolkningen i Pakistan. Huh? Jeg kommer fra Pakistan, ha'kke lagt merke til at Pakistan har vaart i angrep unntatt den gangen de drepte osama bin Laden. Drapet på osama bin Laden var helt fortjent, rett og slett. Syns synd på amerikanerne som mistet livet 11 september, spessielt United 93. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Direkte latterlig. Ja, USAs tankegang er ganske latterlig. Syns ikke den er latterlig jeg. Tankegangen dems er som a drepe unge terrorister for de blir en ny osama bin.. ja dere forstår. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Si meg hvor driver USA terrorisme? Hvis det er terror og prøve å stoppe diktatorer og religiøse fanatikere så har jeg misforstått begrepet iallefall. Men forsåvidt enig i en ting, jeg vil gjerne at USA trekker ut soldatene sine, så får de styre på selv der nede, det kommer jo ganske tydelig frem at det er snakk om folk som verken kan hjelpes, eller vil ha hjelp. Den generelle amerikaner ønsker ikke soldater i afghanistan og irak, det er tross alt deres familier som dør der borte, men de har så lite de skulle sagt når politikerne og generalene har bestemt seg. Det verste eksempelet på terrorismen USA bedriver er Irak. Et land som var vellfungerende og som ALDRI hadde gjort USA noe. Det er nå i hendene på korrupte politikere og terrorister. Hvor mange sivile har ikke blitt drept der? Er ikke det terrorisme? USA trenger flere av personer med Ron Pauls utenrikspolitikk og generellt alt ved Dennis Kucinich politikk. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vel, USA sier de dreper terrorister i pakistan, og pakistanere sier de dreper uskyldige. At man automatisk tror en av sidene betyr ikke at det er sannheten. Når ble babyer og andre små barn terrorister? Daglig terrorisme mot lokalbefolkningen i Pakistan. Huh? Jeg kommer fra Pakistan, ha'kke lagt merke til at Pakistan har vaart i angrep unntatt den gangen de drepte osama bin Laden. Drapet på osama bin Laden var helt fortjent, rett og slett. Syns synd på amerikanerne som mistet livet 11 september, spessielt United 93. Følg med a, USA bomber daglig med dronefly over Pakistan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Ett urealistisk scenario, men dersom en ny president i USA kom ut med at Norge hadde ett ondt sosialistisk diktatorstyre, så tviler eg ikke ett sekund på att den Amerikanske (USAs) befolkning ville hylt og skreket for krig. mtp. deres generelle uvitenhet om verden rundt seg. :rofl: Hvorfor ikke starte ett nytt humor program på Tv2? Du hadde nok aldri fått tid på NrK. ett ondt sosialistisk diktatorstyre er det et et nytt vaskemiddel eller et begrep du lærte i barnehagen? Endret 12. september 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ett urealistisk scenario, men dersom en ny president i USA kom ut med at Norge hadde ett ondt sosialistisk diktatorstyre Ja, da håper jeg USA hadde banka dritten ut av de. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Si meg hvor driver USA terrorisme? Hvis det er terror og prøve å stoppe diktatorer og religiøse fanatikere så har jeg misforstått begrepet iallefall. Men forsåvidt enig i en ting, jeg vil gjerne at USA trekker ut soldatene sine, så får de styre på selv der nede, det kommer jo ganske tydelig frem at det er snakk om folk som verken kan hjelpes, eller vil ha hjelp. Den generelle amerikaner ønsker ikke soldater i afghanistan og irak, det er tross alt deres familier som dør der borte, men de har så lite de skulle sagt når politikerne og generalene har bestemt seg. Det verste eksempelet på terrorismen USA bedriver er Irak. Et land som var vellfungerende og som ALDRI hadde gjort USA noe. Det er nå i hendene på korrupte politikere og terrorister. Hvor mange sivile har ikke blitt drept der? Er ikke det terrorisme? USA trenger flere av personer med Ron Pauls utenrikspolitikk og generellt alt ved Dennis Kucinich politikk. Velfungerende er å dra det ganske langt. http://www.epic-usa.org/node/5620 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Det verste eksempelet på terrorismen USA bedriver er Irak. Et land som var vellfungerende og som ALDRI hadde gjort USA noe. Det er nå i hendene på korrupte politikere og terrorister. Hvor mange sivile har ikke blitt drept der? Er ikke det terrorisme? Du mener Irak var velfungerende under Saddam? Vel, USA sier de dreper terrorister i pakistan, og pakistanere sier de dreper uskyldige. At man automatisk tror en av sidene betyr ikke at det er sannheten. Når ble babyer og andre små barn terrorister? Takk, du beviste akkurat poenget mitt. Endret 13. september 2011 av apollox 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå