Bajong Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Denne Asus N53SV er bare 3 uker gammel. Plutselig en dag så popper en rød flekk på venstre hjørne av skjermen, den har deretter begynt å ekspandere til en stripe oppover.. Er det mulig å fikse dette selv? Evt. dekker garantien dette? Bærbaren er jo såpass ny... Endret 12. september 2011 av Bajong Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det du kan prøve er å masere forsiktig på skjemen. Men når det er såpass mye som dette tror jeg ikke det kan virke. Her ville jeg tatt med tilbake i butikk og klaget. Dette forster selvøflgelig at du har behandlet laptopen riktig. Lenke til kommentar
Bajong Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Det du kan prøve er å masere forsiktig på skjemen. Men når det er såpass mye som dette tror jeg ikke det kan virke. Her ville jeg tatt med tilbake i butikk og klaget. Dette forster selvøflgelig at du har behandlet laptopen riktig. Ok takk for svar, men hva er dette egentlig? og hva skyldes det? Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Enten grov mishandling eller produksjons feil : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå