Suit-up Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Heisann! Jeg ser etter et komponentsett som jeg kan ha i en Peugeot 207 2006 model som vil gi klar og fin lyd. Usikker på hvilken str. det er på de orginale elementene, men antar de er noe ala standard 6,25"? og det er bare høyttalere forran i bilen, så trenger bare ett par til hver side. Subwoofer tviler jeg på at jeg skal ha, men kom gjerne med forslag til noe som ikke tar mye plass (gjerne kunn ett element) så jeg fortsatt kan ha noe i bagasjerommet. Av komponentsett har jeg sett på noe ala Tang Band fra dynabels nettside. søk "tang band" også er det de første som er komponentsett(nettsiden linker bare til selve nettstedet, og ikke til komponentene...) Vil jeg til det settet trenge delefilter? og hvilet er å anbefale da? Mange takk for svar! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Tang band deler du aktivt, så du må med andre ord ha en bra 4 kanals forsterker til det. På den andre siden, så spiller det tang band settet skikkelig tøft hvis det monteres skikkelig. Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 har du noen tips på hvilken forsterker? vil ha noe som kan passe, men som ikke koster mer enn jeg har råd til Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Denne vil fungere veldig fint: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=362&subgid=365&wwwalias=dynabel&pid=6598 og den har også subsonic filter, slik at du kan ta bort de helt dypeste bassen (25hz og ned) Må bare si at det er stor forskjell fra det minste settet med 2" fulltone, og opp til settet med 4" fulltone (det til 2190,-) Den 4" er helt rå, og spiller ned under 100hz uten problemer, + at du omtrent kan spille så høyt du orker på det settet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå