BadHal Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei. Jeg kjøpte Crysis 2 for litt siden (spilte Crysis "1", ble hekta ) Installasjonen gikk fint, den patchet seg, og alt så lovene ut... Jeg begynte å spille og kom et stykke uten å dø... men så døde jeg som kan skje Men når jeg da skal loade inn igjen ved siste save så fryser pc'n og jeg får beskjed om at noe har skjedd så spille lukkes?! Når jeg da prøver å restarte spillet så kommer jeg helt til loading skjermen, men så skjer det samme... har prøvd å starte helt på nytt, som gikk fint, men det samme skjedde igjen første gang jeg døde... Er det noen der som vet hva dette kommer av, og eventuelt kan ha en ide om en løsning?? Takker så mye for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg hadde tatt backup av savefile, og reinstallert spillet. Så prøvd uten patchen. Eller ventet på ny patch. Har du prøvd å begynne på nytt? Bare dø med vilje, og se om det kødder seg til fremdeles. Evt. spill igjennom resten av spillet uten å dø. Bare cloak som faen, så er det lett. Ikke veldig gøy tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå