Gå til innhold

Kjøpe mitt første skateboard.

omobj

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har lenge hatt lyst til å lære meg å skate, og nå skal jeg altså kjøpe mitt første skateboard.

Mitt spørsmål er hvilket brett dere mener jeg bør satse på.. Jeg kan null og niks om å sette de sammen selv osv. Jeg er 1.83 høy og veier omtrent 70kg. Hvilken størrelse bør jeg ha på brettet? (Kunne egentlig tenkt meg å kjøpt ferdigbygget)

Er det noe annet jeg bør merke meg når jeg skal kjøpe brett? Setter pris på alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://skateboard.about.com/od/boardmaintenance/ss/ChoosingSkBoard.htm

Du kan lese gjennom sidene der for å få det meste av info om kjøp til skateboard.

Du kommer helt sikker til å tabbe deg ut en del i begynnelsen, så ikke kjøp et jallabrett til 150 kr som kommer til å knekke med en gang, det er bedre å begynne med et relativt bra brett fra begynnelsen som holder lenge, så blir du mer vandt til det brette også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

Dette er vel en ganske gammel tråd, men jeg vil anbefale deg å bestille fra skatewarehouse.com. Billig, og mye bedre utvalg enn i noen norske butikker.

Hva og hvor har du tenkt til å skate? Dersom du gir meg litt info kan jeg gjerne gi deg noen tips om hvor stort brett, hjul og trucks du burde kjøpe deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...