Jajakanskjedet Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei Jeg har lett rundt på nettet en god del nå, og blir mer og mer frustrert over resultatene mine. jeg lager en del amatørfilmer på skole og diverse, og nå er jeg lei av det 3 år gamle JVC kameraet jeg kjøpte for 2000.- Jeg trenger ett onkelig HD kamera med god kvalitet som hjelper filmene mine å se litt mer proffesjonelle ut. Problemet er at de kameraene jeg finner på nettet øker prisene fordi kameraene skal vere så kompakte som overhode mulig. Det virker som alle nettsidene konsentrerer seg mer om størrelsen på kameraet enn bildekvaliteten. Jeg bryr meg ikke om størrelsen i det hele tatt. Alt jeg bryr meg om er ett godt HD kamera som tar opp klare bilder. Jeg er også interessert i en fornuftig pris selvsagt. Ønsker i alle fall å holde meg under 5000.- Takker for alle innspill med en takk og en stor virituell bamseklem! Lenke til kommentar
tvister Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Her er et Canon kamera som kan være verdty å vurdere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå