Refi Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei, som dere ser i overskirften så er jeg på jakt etter den beste trådløse nettverksadapteren som er på markedet til en real pris. Om det blir PCI-E eller USB spiller ingen rolle. Jeg kommer til å sitte med pcen i andre etasje, ruteren er under meg i første etasje. Gulvet er laget av tre (hvis det har noen betydning). Hva med denne http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-bredband/JENAL85300/jensen-usb-adapter lille saken? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 D-link DWA-140 får du på ebay for ca 15$. Den er vel ganske lik den du linker til og knappe 20% av prisen. Ellers er disse langt fra de "beste" nettverksadaptrene. Men de har bra ytelse på korte avstander. Skal du ha noe som når langt, så har f.eks Alfa gode 11n-adaptre som har kraftig styrke. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Denne her har jeg virkelig god erfaring med. Linket fint opp mot ruteren min, og fant i tillegg nærmere 10 nett i nærheten som laptop'n ikke fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå