Alte-to Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 hei. er på jakt etter en flatere sak for et overvåknings-system. De CRT-sakene er jo så dype og lite med Tommer, " jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter. BNC er nå navnet på selve pluggen. og CRT-saken trenger ingen... "tuning" for å finne "kanalen" ...kremt! hvordan kan jeg kjøpe en slik, la oss si, på komplett.no og vite med sikkerhet at det fungerer? TA Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Antar det er vanlig kompositt video signaler det er snakk om. Det finnes vel knapt en eneste TV som ikke har inngang for det, men da er det RCA plugg (gul phono-plugg) eller SCART kontakt. Du trenger bare en overgang fra BNC til RCA. http://www.computercablestore.com/BNC_to_RCA_Composite_Adap_catID1718.aspx Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 takk! men, må jeg kjøpe en TV da og "tune"-inn signalet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nei. Tuner er for antennesignal. Kompositt velger man på AUX inngang eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Ok, jeg får kjøpe en og prøve. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå