arne22 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei ! Jeg har et par webcamera liggende men ingen sofrware. Ønsker å ta opp film fra webcamera / PC for opplasting på YouTube og ligninde. Finnes det noe brukbar programvare noen steder, helst gratis, som medfører at man kan ta opp video, enten fra PC'ens innebygde kapera eller fra et Web kamera ? Noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Har Googlet uten at det hjalp så mye. Gikk der etter i gang med utprøving av de program som jeg kunne tenke meg kunne være mulig. Det viste seg at den nyeste utgaven av Moviemaker fra MS Live nå faktisk kan ta opp fra USB kamera. (Mener at det har vært tidligere utgaver av Moviemaker der dette ikke var mulig.) Edit: Skjønte først ikke at Google kommentaren var en link. Skal prøve den gratis webcamrecorderen som linken peker til. Takker så meget :-) Endret 16. september 2011 av arne22 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hvorfor ikke bare bruke Fraps? Å ta opp med webkamera for å så laste det opp på Youtube er vel ikke optimalt måte å dele ting på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå