trondgtrond Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei, har akkurat skaffet meg et gtx 590. Jeg har lest at dette kortet søtter 3 skjermer. Men jeg kan bare bruke 2. Prøver jeg å utvide skrivebordet til den 3. skjermen, så blir en av de andre skudd av.. Og i NVIDIAs kontrollpanel står det at den ene skjernen har en skjerm, og at den andre har en annen, men kun støtter 1 skjer. Dermed har jeg en 3. skjerm som jeg ikke får brukt. Hva et det jeg må gjøre for å få brukt alle 3 skjermene? Er det en driver eller noe jeg mangler? Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så vidt jeg forstår så kjører gtx 590 i "internal SLI", har du satt opp SLI? ta en titt Her! ohhhh bidnez.. i figured it out.. i am getting to quick and used to tapping into the vast evga forum knowledge for things i can usually figure out on my own... typical lazyness... anyways i had to goto nvidia control and under SLI management click activate all displays... Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Ah, ja, nå funker det! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå