techn9e Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Fungerer i FF ser ut som, men ikke i Chrome. Jeg har på JS og cookies i Chrome så rart det ikke funker der..? Edit: Din fungerer heller ikke ordentlig i Chrome, men bra i FF. Er denne scripten dårlig for Chrome? Endret 16. september 2011 av techn9e Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vanskelig å si. Chrome bruker webkit som er litt særegent vil jeg påstå. Har blant annet også sin egen javascript-motor. Om det ikke fungerer må du nesten bare se etter en annen løsning. 1 Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Burde jeg prøve å finne annet javascript tror du eller vil det være samme problem for alle JS? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vanskelig å si. Kunne du ha gitt meg lenke til nettsiden din så jeg kan sjekke med min chrome og chromium? Hvis jeg også får feil så kan det være en idé å prøve et annet script. Kan være mulig å utvikle noe vha. ajax og php, men det blir vel fort litt for avansert for deres nettside. Mange som står selv om de ikke har fikset ordentlig script engang, bare bruker nettleseren til å velge css. 1 Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ser ut som scripten fungerer på alle sidene, men ikke i domene.no. Så hvis jeg går til domene.no/ommeg eller domene.index.html da fungerer scripten helt perfekt i Chrome. I FF fungerer den bra uansett. Men er ikke domene.no og domene.no/index.html det samme? Virker veldig rart for meg dette her.. Endret 16. september 2011 av techn9e Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) domene.no og domene.no/index.html er det samme såfremt ikke du har både en index.html og en index.php eller har tuklet med noe avanserte innstillinger. Endret 16. september 2011 av Occi 1 Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ser at hvis jeg går til annen underside også tilbake til domene.no fungerer scripten, men hvis jeg sletter cookies og går til domene.no og tar stil2 med engang fungerer ikke css stilen. Når jeg går til andre undersider og tar stil2 og går tilbake til domene.no fungerer jo det da fordi da er det lagret i cookies. Har ikke rørt php eller noen avanserte innstillinger, så noen ideer? Edit: Glem det, det fungerer. Er bare at jeg har høyoppløst bilde som bakgrunn så derfor tar siden tid for å laste ned alt. Denne gangen slettet jeg cookies og lot sida stå og laste ned alt (tok litt langt tid) og da funket scripten. Takk for hjelpen! Endret 16. september 2011 av techn9e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå