Nudua Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har sett på Pioneer sine DVD-spillere 120og 120S. Hva er å foretrekke, slot eller tray mekanisme? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Smak og behag for det meste. Er man så vinglete at man er i fare for å vimse borti skuffen når den står ute bør man velge slot . Mange som synes det er mest praktisk og raskere med slot Lenke til kommentar
jorank Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 slot vi ikke kunne bruke 8cm disker. så hvis du noen gang skulle trenge en slik, vil du ikke kunne bruke den i slotspillere... ellers vil jeg si at slot er mye mer praktisk. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Slot "bråker" mer også, det er ihvertfall min erfaring. Du hører susingen mye lettere i en slot-spiller... Jeg kjøpte selv Pioneer DVD slot, men byttet den inn tvert da jeg fikk høre kompisen's Tray-utgave... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjøp Slot utgaven. Er så uuuuuuuuuutrolig mye behageliere å bare stikke cd/DVD'en rett inn og ikke måtte vente på at skuffen skal komme ut. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjøp Slot utgaven.Er så uuuuuuuuuutrolig mye behageliere å bare stikke cd/DVD'en rett inn og ikke måtte vente på at skuffen skal komme ut. Yes, Sir! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Slot er flott. Har selv en Pioneer DVD 106S tror jeg den heter, er meget fornøyd med den. Bråker ikke så mye bak døren på kabinettet.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 mener det var snakk om at tray var mer stillegåenge enn slot. selv gikk jeg for slot. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjøp Slot utgaven.Er så uuuuuuuuuutrolig mye behageliere å bare stikke cd/DVD'en rett inn og ikke måtte vente på at skuffen skal komme ut. Skjønner ikke hvorfor de prosuserer tray? Noen som har en forklaring på det? hva er liksom poenget med en skuff når du kan bare stikke CD-en inn? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjøp Slot utgaven.Er så uuuuuuuuuutrolig mye behageliere å bare stikke cd/DVD'en rett inn og ikke måtte vente på at skuffen skal komme ut. Skjønner ikke hvorfor de prosuserer tray? Noen som har en forklaring på det? hva er liksom poenget med en skuff når du kan bare stikke CD-en inn? billigere? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Skjønner ikke hvorfor de prosuserer tray?Noen som har en forklaring på det? hva er liksom poenget med en skuff når du kan bare stikke CD-en inn? Fordi det er bedre, mindre stress for cdene, og mindre bråk, og mindre som kan gå galt, lettere å fikse. AtW Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har Pioneer DVD 106S slot-in. Denne kan være så irriterende noen ganger! Hvis den først har bestemt seg for at cdn ikke skal inn, så skal du få lov til å bale. Da står den bare dere å klikker. Hadde tatt tray hvis jeg valgte idag... Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har pioneer 106s slot-in Ikke annet enn fornøyd Bråker heller ikke bak døra i kabinettet Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har brukt Pioneer både som slot-in og tray, og synes slotin er klart kjekkest. Støyforskjellen er ubetydelig. I tillegg får cd'en seg en liten børstulf idet den blir stukket inn, det holder den ren og pen. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå