ferdinan-foto.no Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 -Ingeniøren- Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg vil heller vil ha konstruktive tilbakemeldinger enn anonyme poeng. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvorfor har du lagt ut bildet på nytt ? Jeg kommenterte det men ga inget terningkast, syntes dette virker som du er litt snurt . Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 En litt merkelig kommentar fra Terje Solheim her. Les først hva Ferdinan skriver under beskrivelse !! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Hvorfor har du lagt ut bildet på nytt ? Jeg kommenterte det men ga inget terningkast, syntes dette virker som du er litt snurt . Hei, nei jeg mistenkte ikke deg over hodet. Men ja, jeg blir egentlig ganske irritert over anonyme poeng, egentlig poeng i sin allminnelighet. Det er en veiledning for poenggivning, men jeg synes generelt at det er vanskelig å gi poeng selv. Litt fordi bildene er helt ulike, noen er naturbilder andre er urbane. Noen er støyende og skriker etter oppmerksomhet, andre er stillfarende med geniale detaljer. (På den forrige plattformen så vi endog at enkelte registrerte flere profiler på seg selv, med det til hensikt å gi seg selv poeng og godord??). Synes kommentarer fra andre som har bilder her inne er mye mer betydningsfulle. Det gir meg muligheten til å vurdere bildene til den som kommenterer, og selv bedømme hvor mye man bør vektlegge kritikk fra den enkelte. Noen har mye å bidra med, andre ikke fullt så mye. Så er det jo også slik at jeg gjør dette for å ha det gøy ikke for å bli irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg