Gå til innhold

Innkjøp av Samsung Galaxy S2?

vZ

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer sterkt innkjøp av en Samsung Galaxy S2 og har i den anledning noen spørsmål.

Mobilen vil primært brukes i "lett" jobbsammenheng. Bruker idag en Nokia E71 som jeg har hatt i 3 år.

1. Hvilket tilbehør anbefales det å kjøpe mtp å beskytte kantene rundt telefonen og selve skjermen?

2. Hvordan er office-programmene på mobilen? Kan de forhåndsinstallerte programmene brukes, eller anbefales det å bytte de ut?

3. Kan mobilen spores opp dersom den blir stjålet? Er det noe som forhindrer denne søkefunksjonen, eks at mobilen slås av?

4. Hvor lett er det å oppdatere mobilen? Trådløst, plug and play? Hvor ofte?

5. Hvordan er kalenderen på mobilen? God oversikt, varslinger?

6. Mobilen skal også brukes som musikkspiller når jeg trener og sykler. Er da redd for fuktskade o.l. Hvilke produkter anbefaler dere mtp å beskytte mobilen mest mulig? Bruker sportarmbånd til min nåværende mobil.

7. Hvor lett/vanskelig er det å synkronisere musikk, kontakter o.l med pcen?

Takk.

vZ.

Endret av vZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Lurt å ha en Gummi case som forhindrer at den blir total vraket hvis du mister den i bakken, de har det på de fleste forretninger som selger mobiler.

2. Så vidt jeg vet er det ingen office programvare som medfølger på S2, men tar du en titt på Topp- Paid og Free ser du kjapt noen Office programmer som er populære. Blant mine favoritter er Evernote og Documents to Go.

3. Det er en haug slike programmer på Android Market tror faktisk det er innebygget i siste Android Versjon, men hvis uhellet først er ute, og du ikke har installert noen av dem: Plan B

4. Hvis du mener oppdatere Android Versjoner er det nok ikke ofte, er vell relativ lett, har ingen erfaring med samsung sin oppdatering klient.

5. Kalenderen er flott! man kan synkronisere over Google kontoen sin og se varslene gjennom nettleseren i tillegg Varslinger og Alarmer funker også.

6. Aner ikke, bruker selv en iPod nano for musikk ettersom batteritiden synker voldsomt når man hører på musikk (mine erfaringer fra HTC)

7. Er veldig lett, anbefaler deg å ta en titt på Google Music for musikk synkronisering

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...