Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Skutt med: Nikon D700 Nikkor 50mm@f/2,8 ISO 800 1/40 sek Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Skutt med: Nikon D700 Nikkor 50mm@f/2,8 ISO 800 1/40 sek Hvorfor ikke legge det inn i bildekritikken? Endret 12. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nuvel, sist jeg sjekket så ligger dette i «bildekritikken».. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nuvel, sist jeg sjekket så ligger dette i «bildekritikken».. Ok..jeg som ikke følger med altså Lenke til kommentar
Lars Pettersson Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ikke et dårlig bilde, men det eneste jeg har å si er at håret hennes ble litt for overeksponert for min del, den tar oppmerksomheten bort fra ansiktet. Du kunne gjerne også vært litt mere forsiktig med å fjerne fargene fra bildet. Ellers meget bra, veldig skarpt Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Du er en pussig skrue, jeg regner med at du prøver forskjellige ting og bruker bildekritikken for å få tilbakemeldinger på diverse eksperimenter. Noen av bildene dine synes jeg er flotte og andre skjønner jeg ikke så mye av. Dette syntes jeg var flott, det blir litt vel lyst øverst så øyet søker lett dit. Det er mulig jeg ville kuttet litt av toppen for å minste det problemet litt. Når jeg ser etter så ville jeg kuttet den loddrette stripa mellom mursteinene på venstre side også for å sette mer fokus på motivet. Problemet med å beskjære mer er at det antakelig vil forandre uttrykket litt. Barnet vill se større ut og man vil få mindre fokus på at det er et barn og mer fokus på selve personen. Jeg vet ikke om det vil gjøre det bedre eller ikke. Endret 13. september 2011 av Kristallo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå