Gå til innhold

Få meg en jobb i tillegg til skole.

Rabb3rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør med dine foresatte og slektninger, evt. venner hvis de jobber i butikk eller generelt en bedrift som har behov for ryddehjelp. I en alder av 15 år er min erfaring at det ikke er så altfor lett å få seg en jobb som ikke går ut på å selge VG/blomsterbud/Norpost og lignende hvis man ikke kan få det via slektninger og venner.

Her er noen du kan ta kontakt med selv (som allerede er nevnt i tråden):

- Kiwi

- Rema 1000

- Lokalkiosker

- Bunnpris

- Europris

- Coop

- Rimi

- Div. jernvareforretninger (Jernia blant annet)

- Bensinstasjoner

Vet ikke hvordan det e rmed alder osv, men skal man få seg jobb må man rundt å spørre uansett ;)

• Liker 2

Var i samme situasjon som deg når jeg var 14 år. Masse konserter jeg ville gå på, men ingen penger. Det jeg endte opp med var å gjøre som webmaster esso sier; gå rundt i nærområdet og spørre så å si alle. selv med godt humør og velskrevet cv (for å være 14 :p) må du regne med å få nei fra så å si alle. Jeg var egentlig bare kjempejeldig når jeg etter en uke med nei fra alle fikk en jobb på Pizzabakeren.

Og hvis du først er så heldig å får deg jobb, bør du holde godt på den. Jeg hadde jobben min på Pizzabakeren helt til de gikk konkurs (nesten 4 år) Merker at det ser ekstremt bra ut på cven i dag. Er ikke så mange som har "fast" jobb fra de var 14-18.

Lykke til uansett =)

• 4 måneder senere...

Var i samme situasjon som deg når jeg var 14 år. Masse konserter jeg ville gå på, men ingen penger. Det jeg endte opp med var å gjøre som webmaster esso sier; gå rundt i nærområdet og spørre så å si alle. selv med godt humør og velskrevet cv (for å være 14 :p) må du regne med å få nei fra så å si alle. Jeg var egentlig bare kjempejeldig når jeg etter en uke med nei fra alle fikk en jobb på Pizzabakeren.

Og hvis du først er så heldig å får deg jobb, bør du holde godt på den. Jeg hadde jobben min på Pizzabakeren helt til de gikk konkurs (nesten 4 år) Merker at det ser ekstremt bra ut på cven i dag. Er ikke så mange som har "fast" jobb fra de var 14-18.

Lykke til uansett =)

Hva var det du gjorde når du jobde på pizzabakeren?

Lykke til uansett =)

Hva var det du gjorde når du jobde på pizzabakeren?

Alt utenom å kjøre ut pizza egentlig. Åpne om helgene (bake bunner), kveldsvakter i ukedagene, stenge, oppgjør, vaske og alt annet du kan tenke deg utenom selve kjøringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...