mad2003 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har kjøpt Half life generation og instalert alle 4 cdene o instalert CS 1.0.0.5 men når jeg ska joine en server for jeg opp denne feil meldingen : you cannot conect to a server running coustom game cstrike untill you installed the coustom game. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 du må innstallerer update for HL --> HL1110.exe og modden cstrike --> CSV15FULL.exe finnes på http://csplanet.no CS 1.0.0.5 er vel for retail counterstrike Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har nesten det samme problemet. jeg har kjøpt half-life generation og instalert alle cd'ene men jeg får ikke oppdatert cs. hvordan skal jeg oppdatere det? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Fjern alle komponenter som var med HL. (hvis du bare vil spille CS) Installer Counter-strike retail. Last ned "CS Retail 1.0.0.5 Full Install" her. Det skulle fikse det tror jeg. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 man trenger kun å installere counter-strike retail om det er det man vil spille, ikek alle cd-ene Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg har analog linje. Jeg kan ikke sitte å laste ned 130 mg! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg har analog linje.Jeg kan ikke sitte å laste ned 130 mg! Det er du nødt til, eller så må du få noen med en bedre linje til å laste det ned for deg. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 slett alt du installerte utenom half life og installer cs 1.5 full mod file og half life patch 1.1.0.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå