Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Heihei Jeg har hatt en del kviser i en periode nå. Kanskje rundt 2 år. Er 18 år gammel. Av alle kvisekurene jeg har gått på, har ingenting fungert. Akkurat nå får jeg råd av en hudlege, jeg går altså på en kur som jeg har gått på i rundt 6 uker, med litt resultater men alt er jo ikke borte. Jeg vasker ansiktet mitt hver morgen og kveld, drikker masse vann, dusjer hver dag, har et bra kosthold, trener, går på omega3/zink/e-vitaminer osv. Er det noe jeg kan gjøre for å få vekk kviser? Jeg har prøvd alt. Har også litt arr, føler meg så uren i ansiktet. Men føler også at det ikke er alvorlig nok til å gå til fastlegen å få resept på sterke medisiner. Har også hørt at man kan få kviser av sjokolade? noen som har noen troverdige kilder på om dette er sant/usant? Hjelp? Daniel. Endret 12. september 2011 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det at man får kviser av sjokolade og andre søtsaker tror jeg er sant. Det ser ut til å stemme når det gjelder meg vertfall. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen får kviser av sjokolade, andre får det ikke. Min far får noen prikker som ligner på kviser vis han eter mye sjokolage, jeg får derimot ikke noe av å ete sjokolade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk for svar! Er enig i det... Jeg merker at jeg får noen kviser hvis jeg spiser sjokolade ihvertfall, men det er ikke som regel dagen etter, men kommer etterhvert! sykt irreterende! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har ei venninne som sliter med det samme,ho gikk til fastlegen sin å fikk resept på en salve. Så når jeg så henne en uke etterpå var det faktisk redusert betraktelig i ansiktet hennes. Nå vet jeg ikke hva den kremen heter,men det ho forklarte legen var at denne salven skulle hun smøre på hver eneste kveld. Synd jeg ikke får tak i navnet på den altså men den funket på henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er det små kviser så kan du "barbere" dem vekk med en barberhøvel, det funker med er litt vondt. Er det store kviser så steriliser ei nål, stikk hull på dem og klem ut gørra. Edit: Vet ikke om jeg kan anbefale dette, men jeg har aldri blitt utsatt for noen sykdommer når jeg har gjort dette. Postet av anonym: 6a3159265dd3f68732b01a72fd923db5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå