Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kviser!

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Heihei

Jeg har hatt en del kviser i en periode nå. Kanskje rundt 2 år. Er 18 år gammel.

Av alle kvisekurene jeg har gått på, har ingenting fungert.

Akkurat nå får jeg råd av en hudlege, jeg går altså på en kur som jeg har gått på i rundt 6 uker, med litt resultater men alt er jo ikke borte.

Jeg vasker ansiktet mitt hver morgen og kveld, drikker masse vann, dusjer hver dag, har et bra kosthold, trener, går på omega3/zink/e-vitaminer osv.

Er det noe jeg kan gjøre for å få vekk kviser? Jeg har prøvd alt. Har også litt arr, føler meg så uren i ansiktet.

Men føler også at det ikke er alvorlig nok til å gå til fastlegen å få resept på sterke medisiner.

Har også hørt at man kan få kviser av sjokolade? noen som har noen troverdige kilder på om dette er sant/usant?

Hjelp?

Daniel.

Endret av Slettet-Irb8P5GEaM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Takk for svar! Er enig i det... Jeg merker at jeg får noen kviser hvis jeg spiser sjokolade ihvertfall, men det er ikke som regel dagen etter, men kommer etterhvert! sykt irreterende!

Lenke til kommentar

Har ei venninne som sliter med det samme,ho gikk til fastlegen sin å fikk resept på en salve. Så når jeg så henne en uke etterpå var det faktisk redusert betraktelig i ansiktet hennes. Nå vet jeg ikke hva den kremen heter,men det ho forklarte legen var at denne salven skulle hun smøre på hver eneste kveld. Synd jeg ikke får tak i navnet på den altså men den funket på henne. :)

Lenke til kommentar

Er det små kviser så kan du "barbere" dem vekk med en barberhøvel, det funker med er litt vondt. Er det store kviser så steriliser ei nål, stikk hull på dem og klem ut gørra.

Edit: Vet ikke om jeg kan anbefale dette, men jeg har aldri blitt utsatt for noen sykdommer når jeg har gjort dette.

Postet av anonym: 6a3159265dd3f68732b01a72fd923db5

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...