Fryth Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Haha. Strekk deg 0.5-1k i pris om nødvendig spør du meg. Du kan få sjukt mye for det mellomlegget. Men sjekk opp alle pcene du lurer på, på notebookcheck.net også, hvis ikke du har det allerede og sammenlikn som gal. Det gjorde jeg, særlig pga temperaturer og støy. Hjalp masse her hvertfall Lenke til kommentar
espen69 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Yes will do..har du en anbefaling å slenge ut? Om det gir mye for pengene har jeg ingen problemer å legge på en tusing. Av erfaring så var min gamle ASUS suveren på temp og støy, så derfor jeg tenker å gå for dette merket igjen om ikke folk har andre anbefalinger Endret 12. september 2011 av espen69 Lenke til kommentar
espen69 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Det finnes en egen tråd om Asus N55SF i bærbaravdelingen her i forumet. Les den. Den kan ha et problemområde: Trådløskortet er ikke verdens beste, tydeligvis. Det snakkes om litt dårlig rekkevidde. Bare så det er sagt. Jeg vet ikke om MSI'en er bedre på det området. En alternativ laptop med GT 555M, er Dell XPS 17 ... moderat konfigurert, kan det kanskje være noe? Også Multicom Kunshan W155. Disse blir nok vel mye over trådstarters budsjett, hvis de blir konfigurert "riktig". Men men. Det aller beste tilbudet til en laptop som skal brukes mye til spilling, er etter min mening Asus G53SW. Her får man virkelig en maskin som sparker godt i fra seg til spilling, til en svært gunstig pris. Hehe, sikla litt på denne når jeg var innom Dustin tidligere idag. Vet du hvor mye studentrabatt man får der? (Jeg har studentkonto der og får opp 7690, men det er vel standard?) Endret 12. september 2011 av espen69 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Sorry. Jeg er ca 25-30 år for gammel til å være student Endret 12. september 2011 av thomit Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har ikke noen særlig anbefalinger, utenom min (http://euronics.no/Produkter/Data/Baerbare/ASUS-N43SN-14-HD-GeForce-GT55-Baerbar-PC) og en annen jeg så litt på (http://euronics.no/Produkter/Data/Baerbare/Asus-X53SV-SX425V-Baerbar-PC). Jeg kan dessverre ikke snakke så veldig ut av erfaring, utenom det jeg har testet, som såklart er den jeg sitter på nå Lenke til kommentar
espen69 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Skjønner takk for hjelpen uansett! Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 No prob. PM meg om du kjøper noe! Blir nysgjerrig på hva du ender opp med Hehe. Lenke til kommentar
espen69 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Hehe det skal jeg gjøre! Har en tendens til å sprenge eventuelle budsjetter når det gjelder elektro og IT, kan fort bli en ny smell her er jeg redd Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Da får du hvertfall en beast laptop da Lenke til kommentar
espen69 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Det ble N55SF, da jeg ikke er avhengig av noe spesielt bra nettverkskort..routeren står i naborommet i værste fall får jeg sette i et nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå