Konnis Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vurderer å kjøpe en S40 fra 1998 som førstegangsbil og har pekt meg ut en fin en. Bilen har gått ca 172.000km, og jeg fikk vite at registerreim ble skiftet på ca 92.000km. Ergo har dagens registerreim rullet og gått i ca 80.000km. Kjøper jeg katta i sekken dersom jeg kjøper denne bilen? Hvor ofte må reg.reima på en slik Volvo byttes? Og kan dette være gyldig prutningsargument? Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Vurderer å kjøpe en S40 fra 1998 som førstegangsbil og har pekt meg ut en fin en. Bilen har gått ca 172.000km, og jeg fikk vite at registerreim ble skiftet på ca 92.000km. Ergo har dagens registerreim rullet og gått i ca 80.000km. Kjøper jeg katta i sekken dersom jeg kjøper denne bilen? Hvor ofte må reg.reima på en slik Volvo byttes? Og kan dette være gyldig prutningsargument? Det beste er kanskje bare å holde kortene til deg selv og gi et bud ut fra hva du tror er det laveste du kan få kjøpt bilen for, under hva du mener den er verdt. En begrunnelse er noe du kan komme med dersom du blir spurt (det kan være hva tilsvarende biler koster på auksjon eller ved import). Det at du kommer med masse feil og vil ha rabatt kan virke mer støtende enn at du faktisk bare kommer med et lavt bud. Endret 12. september 2011 av festen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå