Superizzel Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Hei Jeg har en Carisma 98 mod som er kjørt 250 000km Idag så ville ikke bilen starte, hører klikke lyder på starten også blir det borte som om det ikke er nok strøm Prøvde med startkabler og starthjelper og det funket eller ikke Her er video http://www.youtube.com/watch?v=weeMhctqaYM Hva er problemet ? Edit: det er nok bensin, selv om det ser veldig lite ut fra sida Endret 12. september 2011 av harkizz007 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Får ikke opp videoen (- problem i min ende -), men magefølelsen skriker "Innslagsreléet i starteren!". (Eller kanskje jeg bare begynner å bli sulten?) Lenke til kommentar
Superizzel Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Innslagsreléet i starteren, vil det si at jeg må skifte ut hele starteren eller bare releet? Hjelper det hvis jeg prøver å dytte igang bilen ? Endret 12. september 2011 av harkizz007 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 finn deg en lang stang og gi starteren noen kakk. Om den fortsatt ikke slår inn, bytt hele driten. Lenke til kommentar
Superizzel Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Ah, Skiftet ut starteren 2år sida, Men kjøpte brukt, Kjøpe kanskje ny denne gangen Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Innslagsreléet i starteren, vil det si at jeg må skifte ut hele starteren eller bare releet? Reléet er vel som regel integrert i starteren. Hjelper det hvis jeg prøver å dytte igang bilen ? Du kan jo få start på bilen på den måten, og det kan godt hende litt kjøring vil "riste" starteren tilstrekkelig til at den virker ved neste forsøk. Men det er som regel bare et tidsspørsmål før den svikter igjen. Hvis du kjøper brukt starter igjen - kjøp to! Og ha den + verktøy liggende i bilen ... Lenke til kommentar
Superizzel Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Fikk fixet bilen, Det var ikke starteren det var noe galt med ! Det var bensinpumpe ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå