seblar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei, jeg bare lurte på om det er noe mulighet for å koble min PS3 til PC skjermen min? Har en BenQ G2222HDL 21.5 INFO Kan jeg bruke en sånn VGA/DVI til HDMI overgang, eller? Vil gjerne ha lyd også, så lurer på om disse kommer til å funke, og om jeg kan bruke mine Turtle Beach PX21 også? DVI Male To HDMI Female Stereo 3.5mm Female to RCA Adapter Takker for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Plugg inn PS3'en i Skjermen gjennom en overgang og sett headsettet direkte inn i PS3en's usb port. TL;DR: Det vil funke, Stereo 3.5mm Female to RCA Adapter trengs da vell ikke? (forutsatt at du har dette) Lenke til kommentar
seblar Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Ja, fant ut at jeg ikke trengte den stereo tingen, men da hadde jeg allerede bestillt Men, jaja, er bare snakk om sånn 30 kr Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er vell best å bruke uten, eller funker Mikken gjennom den stereo tingen også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå