N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ville vært skeptisk til å skifte strømforsyning i en slik maskin, ofte er hovedkortene og strømforsyningene sære og vil kun fungere med standard-utstyret. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Ville vært skeptisk til å skifte strømforsyning i en slik maskin, ofte er hovedkortene og strømforsyningene sære og vil kun fungere med standard-utstyret. ookey.. takk for nok en nyttig opplyning. Nei men da går jeg sikkert for det kortet dere anbefaler. Siden dere er temmelig sikre på at det går greit. Blir vel ikke så lenge jeg har denne maskinen likevel. Vil ha en skikkelig snart. Men tenker bare jeg vil hoppe over windows 7 og vente til 8 kommer siden det skjer neste år har jeg forstått. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Et tips: Kjøp fra Netshop, Komplett eller Dustin.no, så får du større frihet til å bytte og gjenbruk av innmat Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 6570 spiser veldig lite strøm når det viser film, under 30W regner jeg med. Du har maks 95W-prosessor og hovedkortet ditt vil nok ikke bruke mer enn 60W med RAM og HDD, så jeg tror dette går helt fint 6570 har en TDP på 27 watt, så den trekker under 30 watt uansett hva du gjør med den. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 6570 spiser veldig lite strøm når det viser film, under 30W regner jeg med. Du har maks 95W-prosessor og hovedkortet ditt vil nok ikke bruke mer enn 60W med RAM og HDD, så jeg tror dette går helt fint 6570 har en TDP på 27 watt, så den trekker under 30 watt uansett hva du gjør med den. List of AMD GPUs - wikipedia Tror du tenker på GDDR5-varianten av 6450 her Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jøss, infosiden jeg fant må ha vært høye på nyoppaket elektronikk eller noe. Men som du sier så vil forbruket under video være neglisjerbart, minimum TDP står oppført som 11 watt, med video kan man vel mistenke 15-20 watt et sted. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Oj.. det var en ting jeg hadde glemt. Maskinen har ikke noe eget skjermkort fra før. Har det noe å si? Slik ser det ut inni: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Gå på Staples, kjøp en boks med luft og spyl PCen din for støv. *grøss* Du har et PCIe x16-spor, så det går helt fint Installer skjermkort ??? Profit Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Gå på Staples, kjøp en boks med luft og spyl PCen din for støv. *grøss* Du har et PCIe x16-spor, så det går helt fint Installer skjermkort ??? Profit Eh..var litt usikker på om det med boksen luft var seriøst, men det var vel det..? Kan du se støv på det bildet altså?? Ja det stemmer den samler mye støv. Vet ikke hvorfor. Den står i en krok på gulvet ved siden av tvn da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 På gulvet av kabinettet ditt er det et flere millimeter tykt lag med støv. På CPU-kjøleren din er det masse støv. Gjør du dette vil støy gå betraktelig ned. Hvorfor samler den støv? Fordi du har en vifte som trekker luft ut av kabinettet, dette skaper et undertrykk og støv kommer inn gjennom alle kriker og kroker. Det er også på gulvet i hjørner det pleier å samle seg mest støv Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Mange takk skal du ha! Ja dette må jeg få gjort noe med. Regner med den de har på netonnet også er brukende? Det er litt greiere siden jeg er kunde der fra før. Endret 14. september 2011 av groenn Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vil duge det også, jeg nevnte staples fordi du kan dra i butikkene deres og kjøpe det der. Det er en del billigere enn å betale frakt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Vil duge det også, jeg nevnte staples fordi du kan dra i butikkene deres og kjøpe det der. Det er en del billigere enn å betale frakt Ah.. selvfølgelig. Det var det de butikkene het nå ja. Takk igjen, da går jeg selvsagt dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå