piit Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei, Når jeg i dag skulle koble meg opp til internett (har isdn) skjedde det noe merkelig uten at jeg har rørt noen som helst innstillinger. Når jeg skal koble meg til IRC får jeg kun dette: - [14:59:02] * Connecting to irc.daxnet.no (6667) Local host: tams (130.67.32.68) [14:59:02] * Unable to connect (Connection refused) - Spiller ingen rolle hvilken IRC-server jeg bruker. Jeg kommer meg heller ikke på MSN eller får sjekket mail, men åpne alle mulige nettsider funker, ellers hadde jeg jo ikke fått postet dette her. Noen som har en idé om hva som kan være galt? Om dette kan være til noe hjelp: - Windows IP Configuration Host Name . . . . . . . . . . . . : tams Primary Dns Suffix . . . . . . . : Node Type . . . . . . . . . . . . : Unknown IP Routing Enabled. . . . . . . . : Yes WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No PPP adapter Online150: Connection-specific DNS Suffix . : Description . . . . . . . . . . . : WAN (PPP/SLIP) Interface Physical Address. . . . . . . . . : 00-53-45-00-00-00 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : No IP Address. . . . . . . . . . . . : 130.67.32.68 Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.255 Default Gateway . . . . . . . . . : 130.67.32.68 DNS Servers . . . . . . . . . . . : 193.213.112.4 130.67.60.68 NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Disabled - Glad for alle svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå