Vent180dager Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei, lurte bare på om det er noen konsekvenser når man skrur av datamaskinen ved å holde inne start knappen i 3-5 sek? Har en bror som ikke liker at datamaskina mi står på idle 24/7 fordi han tror den "bruker opp" internettet, skulle gjerne likt å ha en grunn til å fike han Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvorfor, om jeg kan få spørre, skrur han ikke av PCen på vanlig måte da uansett? Ja, det kan skade filer på disken som den driver å skrive til der og da. Det skal mye til for at noe hardware dør, men det er ikke 100% uhørt. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg slår av skjermen, å han er en utålmodig liten fjert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Er det din PC? Hvis det er din, så ville jeg forklart situasjonen og evt. nektet ham å bruke den hvis han ikke innretter seg etter situasjonen. Du kan også prøve å forklare ham at det ikke er mulig å bruke opp internett. evt. pryl.. Endret 12. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Prøver alle tre, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå