Gå til innhold

Inkasso anmerkning

Helgis22

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å få ett par anmerkninger.

Nå følte jeg alvoret og betalte derfor ned alt, ettersom jeg ikke vil kunne få lån, mobil abonnement osv med en anmerkning.

Jeg har nå nettopp betalt ned alt!

Lurer nå derfor på, hvor lang tid vil det ta før disse anmerkningene går vekk? og etter disse anmerkningene er vekk.. Hvor lang tid vil det ta før jeg kan få f.eks. ett mobilt abonnement?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anmerkningene skal forsvinne rimelig raskt , innen 2-3 uker , om det tar veldig lang tid. Ta kontakt med kreditorene og få de til og melde fra om at du har gjort opp all gjeld. så vidt meg bekjent , så lenge du ikke har noen aktive anmerkninger så skal det gå greit og kjøpe seg et mobilabonnement igjen

Lenke til kommentar

Anmerkningene skal forsvinne rimelig raskt , innen 2-3 uker , om det tar veldig lang tid. Ta kontakt med kreditorene og få de til og melde fra om at du har gjort opp all gjeld. så vidt meg bekjent , så lenge du ikke har noen aktive anmerkninger så skal det gå greit og kjøpe seg et mobilabonnement igjen

Takk for raskt svar.

jeg snakket med Lindorff, og de sa til meg at de ville ta 2-3 dager før de fjernet anmerkningen. Men jeg tenkte kanskje det ville ta omtrent 2-3 uker før det forsvant fra systemet, hvor enn det er lagret.

Mener du at jeg kan bestille ett mobilt abonnement innen 2-3 uker da?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

takk for hjelp folkens.

Anmerkningen ble fjernet etter 1 uke. Jeg ringte Lindorff og spurte hvor lang tid det tok. De ba meg ringe til ett annet firma som de samarbeidet med. To dager etter ringte jeg solidaritet og de sa de hadde fjernet det dagen før. Så jeg vet faktisk om det var det at jeg purret på lindorf eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...