HelloKjersti Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 HTC er på operativsystemshopping. – Vi kan bruke hvilket som helst OS Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Skulle HTC* ha kommet med webOS, så hadde jeg ikke kjøpt meg HTC med det første nei. Endret 19. september 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jaha, kan jeg få inn iOS4? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jaha, kan jeg få inn iOS4? Hvorfor ikke... det går forsåvidt motsatt vei allerede. Men skjønner ikke hvorfor du ville det...? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er det et selskap jeg kunne ha trodd fikk dette bra til, så hadde det vært HTC! Hadde vært kult å sett et SenseOS eller noe slik. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Bare fordi HTC eller Samsung kan kjøpe opp et OS eller lage et nytt OS, så betyr det absolutt ingenting på at HTC eller Samsung kommer til å droppe Android over det. Det går foresten rykter på at Samsung kommer til å droppe Windows Phone 7 i slutten av 2012. Så dem som tror at HTC eller Samsung kommer til å droppe Android i fordel til noe annet nå er virkelig på bærtur og i drømmeland, spesielt når man tenker på hvor mye disse 2 selskapene skofler inn med penger ved å selge Android mobiler. Endret 12. september 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Drømmen min må jo være at HTC går inn for Meego. Mengder av linuxprogramer som kan brukes med en gang. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nei, nei og nei! Flere OS får flere negative virkninger enn positive. Mindre utvalg av apps osv Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Drømmen min må jo være at HTC går inn for Meego. Mengder av linuxprogramer som kan brukes med en gang. Dette. Plukker HTC opp Meego kjøper jeg ny telefon asap. Mindre utvalg av apps osv Meego kan kjøre android-apps OG en del linux. Porte øvrig linux-software bør også gå fint. Så jo, det kan være positivt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Nei, nei og nei! Flere OS får flere negative virkninger enn positive. Mindre utvalg av apps osv Kanskje folk får hodet ut av rævva og lager ordentlige nettsider fremfor å tulle rundt med apps edit: leif Endret 12. september 2011 av hernil 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Håper virkelig for HTC sin del at de med det ikke mener at de skal tilby ENDA ET OS på telefonene sine. Det vil kun skape forvirring for forbrukere (nei, kanskje ikke oss her inne, men faren min ville ikke skjønt noen ting). 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nåh, Sense kan fint glatte ut på det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Nåh, Sense kan fint glatte ut på det. Enda en Sense-versjon som vil ta månedsvis å utvikle? Kjempeidé. webOS ville forøvrig ikke trengt Sense, da UI-et er meget bra fra før. Endret 12. september 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mer samme Sense til et annet OS. Personlig vil jeg ha bort driten, men nå er ikke jeg teknisk inkompatibel. :> Om HTC kjøper opp webOS eller satser på Meego blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nei, nei og nei! Flere OS får flere negative virkninger enn positive. Mindre utvalg av apps osv Kanskje folk får hodet ut av rævva og lager ordentlige nettsider fremfor å tulle rundt med apps edit: leif Det blir litt som å forvente at folk slutter å lage pc-programmer og lager alt som nettsider på maskinen din. HTML5 er spennende, men det er nok ikke den kommende Messias. Litt snevert og undervurdert syn på en mobiltelefon det, utfordringen med alt for mange OS forblir - forhåpentligvis tulles det like mye rundt med apps som hva angår pc-programmer og spill. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vel, uten at jeg har gått gjennom alt av apps på hverken IOS eller Android så vil jeg med et overslag regne med at av dagens applikasjoner kan rundt 80% være en godt utviklet nettside. Med bedre API-er så man får ytterligere tilgang til telefonens maskinvare så tror jeg vi kan dekke 15% til. Bare tenk på alle som lager apps for ting som magasiner og aviser. Her har du et eksempel for å illustrere hva du får til med HTML5 for spill. Dessuten er fordelene av å potensielt støtte alle enheter på tvers av OS med en godt utviklet nettside vs. å utvikle "apps" for alle OS så store at jeg ikke helt fatter hvorfor alle faller inn i Apples (og forsåvidt Googles) spill der førstnevnte håver inn 30% av inntektene ved salg. Nå har du langt mer erfaring enn meg på å utvikle apps, så vis gjerne at jeg er ute og kjører med tankegangen min Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Drømmen min må jo være at HTC går inn for Meego. Mengder av linuxprogramer som kan brukes med en gang. +1. Hadde store forhåpninger til Meego. Det virket å være ett godt alternativ til iOS og Android. Jeg tror ikke HTC har noe å vinne på å utvikle eget OS, alternativene er for utbredt. Drømmen min må jo være at HTC går inn for Meego. Mengder av linuxprogramer som kan brukes med en gang. +1. Hadde store forhåpninger til Meego. Det virket å være ett godt alternativ til iOS og Android. Jeg tror ikke HTC har noe å vinne på å utvikle eget OS, alternativene er for utbredt. Lenke til kommentar
jic Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Htc har jo sitt eget OS men de har kun brukt på noen få telefon, det gamle OSet Brew som siemens brukte eies av htc og qualcom nå. Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kjære Samsung og HTC i Norge, jeg kommer ikke til å kjøpe telefonene deres uten Android OS. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kjære Samsung og HTC i Norge, jeg kommer ikke til å kjøpe telefonene deres uten Android OS. Herregud, ta og mann deg opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg