SophiaAustinI Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei ! Har hatt en Veldig alvorlig "trakket over" på begge ankler og den ene gangen rivd av nesten hele muskelvevet fra beinet på anklene . Skjedde på 2 års mellomrom [ 5-6 klasse ] og anklene mine blir ikke bra at . Det skjer ofte at jeg faller sidelegs fordi ankelen min ikke klarer og holde seg på stedet når jeg går ! Blir låk av og springe på litt ugjevn asfalt . Hjelp til og bli bedre ? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 For å bygge opp bindevevet trenger kroppen ekstra bindevev. Derfor er det viktig å spise kjøtt med mye bindevev som lammeskank og oksehale. Da tar kroppen opp ekstra bindevev og plasserer det magisk der det trengs.. [/bullshit] Litt mer alvorlig: Snakk med lege/fysioterapeut/fysikalsk medisiner, ikke hør på tilfeldige idioter på et forum! Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 For å bygge opp bindevevet trenger kroppen ekstra bindevev. Derfor er det viktig å spise kjøtt med mye bindevev som lammeskank og oksehale. Da tar kroppen opp ekstra bindevev og plasserer det magisk der det trengs.. [/bullshit] Litt mer alvorlig: Snakk med lege/fysioterapeut/fysikalsk medisiner, ikke hør på tilfeldige idioter på et forum! Vegetarianer jeg :] ! Men takk ! <3 skal gjøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå