erikstein Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har akkurat hentet et Eizo skjerm hvor jeg skal bruke en bnc kabel...den har som kjent 5 stk kontakter og de 3 første er jo greie (rød,blå,grønn). Men så har den også vsync og hsync, kabelen har da merket disse som "hvit" og "sort" men jeg vet ikke hvilken som er hva... Er det en standarfarge for vsync og hsync ? Vet jo ikke om skjermen går istykker om jeg skulle koble feil heller.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Er det en standarfarge for vsync og hsync ? Vet jo ikke om skjermen går istykker om jeg skulle koble feil heller.. Skjermen går ikke istykker. Har samme på min samsung syncmaster 900SL+. svart kabel --> VSYNC hvit kabel --> HSYNC DrErling Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 akkurat...søkte med google jeg...den sa det motsatte av deg (din virket). Gikk ikke istykker heller...bare masa om at vsync og hsync ikke "var der" Nå funker den som den skal, 1600x1200 er en artig oppløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå