BRDP Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei. Jeg har et Asus P8P67 Deluxe hovedkort jeg skal kjøre 560 sli på dette og så sa en venn av meg at sli driverne både til skjemkortet og hovedkortet måtte være oppdatert og at man gjorde dette gjennom bios er dette noe jeg må tenke på? Har det forresten noe betydning hvor jeg setter skjermkortene mine? Tror dere jeg trenger forøvrig og oppdatere biosen min? Takk for info Mvh BRDP Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nei, har du betalt SLi skatten så er det ett SLi sertifikat i BIOSen fra fabrikken. (5-10 dollar ekstra i utsalgsprisen for HK som støtter SLi, dette er hva Nvidia vil ha for teknologien) Men det å oppdatere BIOS er alltid bra å gjøre i disse dager, så slå opp i manualen og les hvordan det gjøres og sett igang. Deretter legger du inn siste av drivere til både hovedkort og skjermkort og kjør på. Lenke til kommentar
BRDP Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 ok det skal jeg Har du noen eksempler på ting som kan være lurt og oppgrader bios på mi HK som du vet om? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det ser du hos ASUS, husk at siste BIOS versjon har alle fiksene som de tidligere versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå