Gå til innhold

Netcom bredbåndsmodem i utlandet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke Netcom som reklamerer med samme pris i hele norden? Isåfall er det vel ikke større enn å dra til danmark og bruke som normalt.

Det gjelder kun telefoni og mms, tror jeg. Bredbånd er opp til 80 kroner pr. døgn (opp til 100MB), men det er til å leve med, det.

 

Burde kanskje nevnt at jeg hadde med meg dingsen i København i helgen, men fikk aldri kontakt.

Lenke til kommentar

Er det ikke Netcom som reklamerer med samme pris i hele norden? Isåfall er det vel ikke større enn å dra til danmark og bruke som normalt.

Det gjelder kun telefoni og mms, tror jeg. Bredbånd er opp til 80 kroner pr. døgn (opp til 100MB), men det er til å leve med, det.

 

Burde kanskje nevnt at jeg hadde med meg dingsen i København i helgen, men fikk aldri kontakt.

 

Naturligvis ikkje. Boksen din er konfigurert for bruk i Norge, skal du ha bredbånd i Danmark må du ha en Dansk boks......

Lenke til kommentar

Naturligvis ikkje. Boksen din er konfigurert for bruk i Norge, skal du ha bredbånd i Danmark må du ha en Dansk boks......

Tror ikke det er så brutalt - det er vel heller det at jeg trenger en profil for TeliaSonera i Danmark?

 

Dette er tross alt mobilt bredbånd, ikke ADSL eller fiber ...

 

Da er vel det enkleste å sende en mail til Netcom kundeservice. Det er sikkert en sperre som du må fjerne for å kunne bruke den i utlandet, elns.

Jeg får prøve det; det er enda noen dager til jeg skal til Danmark.

Lenke til kommentar

Du trenger forsåvidt ikke gjøre noe annet en å ta det med nedover og koble deg på , ikke nødvendig og endre noen profiler eller noe slikt på innstillinger så vidt jeg kan huske fra i sommer.

 

Lik pris i norden gjelder bare taleanrop, du har også lik pris på sms , mms , men da er prisen høyere en den er i norge

 

alt om mobilt bredbåndsbruk i norden finner dere her :

 

https://netcom.no/kundeservice/mobil-i-utlandet/norden-baltikum-priser

 

10 pr mb, men ikke dyrere en 79,- som maxpris pr dag opp til 50 mb .

 

forstå det den som kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...