Gå til innhold

Snart kan du måtte betale harddiskavgift

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare lest tittelen og jeg orker søren ikke lese noe av det de syke, syke folkene bringer inn i landet. Dette blir for dumt.

Det blir jo som oppmuntring til piratkopiering. Skal de som ikke piratkopierer bli straffet med HDD-avgift? FLOTT.

Du burde ha lest saken. Da ville du ha sett at overskriften er fullstendig idiotisk, og ikke beregnet for noe som helst annet enn å få flest mulig til å klikke på den.

Det er tydeligvis ikke så viktig med relevante overskrifter.

Lenke til kommentar

Har bare lest tittelen og jeg orker søren ikke lese noe av det de syke, syke folkene bringer inn i landet. Dette blir for dumt.

Det blir jo som oppmuntring til piratkopiering. Skal de som ikke piratkopierer bli straffet med HDD-avgift? FLOTT.

Du burde ha lest saken. Da ville du ha sett at overskriften er fullstendig idiotisk, og ikke beregnet for noe som helst annet enn å få flest mulig til å klikke på den.

Det er tydeligvis ikke så viktig med relevante overskrifter.

Flott sagt, TEE. Jeg er fullstendig enig i at Tek-nettverket har fått noe sinnsykt missvisende tittel. Blir lei meg :no:

Lenke til kommentar

Kanskje den som postet artikkelen kan forklare hvordan man kom frem til at overskriften "Snart kan du måtte betale harddiskavgift" var dekkende for en artikkel om Sverige hvor han har med teksten "Vi har ikke fått noen signaler på at dette kommer til Norge."

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...