Nilsen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Harddisker og minnepinner avgiftbelagt i Sverige. Snart kan du måtte betale harddiskavgift Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Det er godt å se at staten fortsatt tror at en "harddisk" er kassa rundt. Endret 12. september 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har bare lest tittelen og jeg orker søren ikke lese noe av det de syke, syke folkene bringer inn i landet. Dette blir for dumt. Det blir jo som oppmuntring til piratkopiering. Skal de som ikke piratkopierer bli straffet med HDD-avgift? FLOTT. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har bare lest tittelen og jeg orker søren ikke lese noe av det de syke, syke folkene bringer inn i landet. Dette blir for dumt. Det blir jo som oppmuntring til piratkopiering. Skal de som ikke piratkopierer bli straffet med HDD-avgift? FLOTT. Du burde ha lest saken. Da ville du ha sett at overskriften er fullstendig idiotisk, og ikke beregnet for noe som helst annet enn å få flest mulig til å klikke på den. Det er tydeligvis ikke så viktig med relevante overskrifter. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har bare lest tittelen og jeg orker søren ikke lese noe av det de syke, syke folkene bringer inn i landet. Dette blir for dumt. Det blir jo som oppmuntring til piratkopiering. Skal de som ikke piratkopierer bli straffet med HDD-avgift? FLOTT. Du burde ha lest saken. Da ville du ha sett at overskriften er fullstendig idiotisk, og ikke beregnet for noe som helst annet enn å få flest mulig til å klikke på den. Det er tydeligvis ikke så viktig med relevante overskrifter. Flott sagt, TEE. Jeg er fullstendig enig i at Tek-nettverket har fått noe sinnsykt missvisende tittel. Blir lei meg Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kanskje den som postet artikkelen kan forklare hvordan man kom frem til at overskriften "Snart kan du måtte betale harddiskavgift" var dekkende for en artikkel om Sverige hvor han har med teksten "Vi har ikke fått noen signaler på at dette kommer til Norge." Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hadde likt å sett den forklaringen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Hei, Tittelen ble nok litt skakk under overføringen til Teknofil.no. Jeg har endret den til en variant av den originale Hardware.no-tittelen nå. Lenke til kommentar
Trono Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vil ikke dette si at de indirekte tillater piratkopiering da? Hvorfor skal en som ikke piratkopierer betale en avgift nettopp for å kompensere for piratkopiering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg