vidarkri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Pffft... heretter skal jeg bare handle direkte med Knut jeg. Knut er konge. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har handlet hos PS siden 1995 både for bedrift og privat og har til dags dato ikke opplevd et eneste problem med hensyn til support. Har til og med fått byttet / tilsendt nye komponenter som bedrift selv om jeg ikke hadde krav på det. Dette kaller jeg service og jeg kjenner meg ikke igjen i den kundebehandlingen som TS har opplevd, og vil fortsette å være kunde der lenge. Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Av en eller annen grunn fant jeg ut at jeg skulle google "ps.no" og fant denne tråden. Så ville bare dele min erfaring med nett handling inkludert ps.no som jeg har handlet hos både på internett og på butikk. Jeg vet at tråden begynner å bli ganske gammel men med tanke på at jeg fant ved å google "ps.no" så er det greit om folk vet mer enn 1 person sin tanke om dem. Og tenk også på at trådstarteren har bare problem med "Knut" såvidt jeg har skjønt og ikke ps.no. Jeg er veldig glad i å handle på nettet og det skal nevnes at ps.no er en av de siste sidene jeg handler fra utenom vis det haster eller er noe spesielt de har eller tilbud fordi prisene deres er noe dyrere og tilbudene er mindre enn hos andre steder som feks komplett.no som er mitt første stopp hver gang jeg handler på nettet. Jeg har hatt returer hos ps.no før, aldri pga ødelagt utstyr men enkelt og greit fordi jeg angret og jeg brukte angrerett og alri hatt noe problem med dem på noen som helst måte. Jeg bor 20 min unna stoa lagret dems så jeg har det ganske greit når jeg skal hente eller levere noe. Jeg kan ikke si noe negativt om kundebehandling er vel egentlig bare det jeg ville si. Om noen skal bli redde for å handle hos ps.no pga denne tråden vil jeg bare si skaff deg en kundebehandler som ikke heter Knut. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det finnes sikkert kundebehandlere som heter Knut som er dyktige også. 2 Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det finnes sikkert kundebehandlere som heter Knut som er dyktige også. Mulig, men hvor mange tror du heter Knut som jobber for ps.no support? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå