magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Herregud pirkere. Skjermen er byttet bort, jeg ønsket å vise min misnøye til kundebehandligen ført av Knut. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vi har ingen garanti for at skjermen faktisk var uskadet, uten bilder. Blir bare for dumt å boikotte en gammel og respektert nettbutikk, utifra noe en tilfeldig bruker sier. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Trådstarter kan godt ha blitt dårlig behandlet, men på generell basis er ps.no en meget god butikk med god kundeservice Skal en la slike enkelthendelser gjøre at en ikke handler i en butikk lenger (slik som diverse idioter her inne) får en lage sin egen hardware, da alle butikker har hatt minst en dårlig tilbakemelding fra en kunde. Da har disse enkelt og greit ingen butikk å handle! Jeg har ikke snakket mye med Knut, tror jeg har fått en epost fra han en gang i tiden, og merket intet negativt der. Snakker stort sett med Finn på teknisk, og han er ålreit. Forøvrig er det håpløst at nettbutikekr alltid skal være den store stygge ulven når slike tråder blir opprettet, vi som leser har da ingen garanti for at det ikke er en kunde som prøver å lure seg til noe som poster? Det er vel mer sannsynlig enn at en nettbutikk skal ødelegge et godt navn og rykte, eller hva? 2 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Mitt poeng er at du Kl. 19.37 skriver at du ennå har skjermen, men 22 minutter senere, og i en periode hvor du ar aktiv her på forumet, plutselig har solgt skjermen. Skal jeg forstå at et slikt hendelsesforløp er korrekt, eller har jeg misforstått noe her? 17:37. Beklager at jeg pirker, men nå har du skrevet feil to ganger. Takk, rettet det nå! Endret 12. september 2011 av -alias- Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vennlig hilsen Petter Aaland Daglig leder ps.no Direkte +47 3700 1994 Mobil +47 90 99 60 51 Fyldig svar fra ps.no der.... Ikke mye de hadde å si om saken tydeligvis... Hvis det var daglig leder til PS var det nok en invitasjon til trådstarter å ringe. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg skal kontakte daglig leder i dag for å få ordna opp i dette. Til alle dere tvilere som legger inn smart-ass poster som betviler min troverdighet, jeg kommer med bildebevis. Men hvis jeg gjør det da, tenker dere at jeg kanskje har reparet skjermen i mellomtid. Nei, ferdig med dere gamle grinebitere. Hold dere til PS og så kommer kanskje dere til å oppleve det uheldige som skjedde meg. PS er sikkert er grei bedrift, men det er ikke personen Knut. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hva er dette for et korstog du bedriver? Er det rart at folk blir mistenkelige når du vingler frem og tilbake mellom forklaringer som en full sjømann? Skjermen er jo byttet bort, og for din del bør jo saken være ute av verden. Det er i det minste ikke noe mer PS.no kan gjøre siden du ikke har skjermen lenger. For det andre, i går kunne du ikke komme med bildebevis, men det kan du i dag? Hadde du ikke byttet bort skjermen? Skal man komme med klager, enten direkte til butikken eller i offentlige forum, så bør det være et minstekrav at man gir presise og konkrete opplysninger om hendelsesforløpet. Det er langt i fra utenkelig at alt du sier er sant, men de fleste postene dine etter at sunn skepsis kom inn i tråden har vært særdeles defensive. Eg personlig handler ikke hos PS.no, men det er ikke pga historien din. 4 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Hvis du leser postene mine så sier jeg at jeg godt kan dra til oslo for å ta bidlebeviser. Du må jo ha problemer med å følge med hva som skrives. Les litt før du stiller tåpelige spørsmål Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Eg har lest postene dine, og de sier ikke det du vil de skal, tydeligvis. Jeg ville med dette emnet utdype min misnøye med PS og Knuts kundebehandlig. Om du ikke tror meg, ja da vet jeg ikke hva som skal til. Skal jeg sende deg samtalen min med Knut, reise til Oslo og ta bilder av skjermen, dra til PS og se om.... Dette tolker eg som et retorisk spørsmål, og ikke som en reell oppfordring. Samtidig skriver du dette... Det betyr at jeg ikke lenger har 3D-skjermen og kan derfor ikke ta bilder av den. Om du vil "alias" kan du ringe han jeg byttet skjermen min mot! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Synes nettsida til PS er helt elendig så da slipper nå i alle fall jeg å få "en sprut fra Knut". 2 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg håper noen her skjønner hva PS holder på med, og de som ikke vil se deres feil, synd for dere. Jeg gidder ikke å prøve å overbevise dere 6000 post+++ slik at dere kan skrive flere poster og bli dopet på tallene som stiger. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Synes nettsida til PS er helt elendig så da slipper nå i alle fall jeg å få "en sprut fra Knut". Helt enig. Etter alle år har de ikke klart å stable opp en brukbar filtrering/sortering og heller ikke klart å legge inn produktinfo og bilder på de fleste dataproduktene sine. Gaaaanske dårlig. Dustin og Komplettmpx all the way. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Husk at det må minst to til for å skape en konflikt.. og jeg skjønner godt at TS kommer opp i slike situasjoner som dette.. Jeg håper noen her skjønner hva PS holder på med Hallo ? Bare fordi en kranglefant som deg ikke får viljen sin så betyr ikke det at PS har en agenda. PS er avhengig av fornøyde kunder og det har dem i bøtter og spann. Kanskje hadde Knut en dårlig dag, men som nevnt tidligere så kunne du ha løst det på en bedre måte enn å spre edder og galle i ett forum. 1 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Mente vel heller Knut fra PS der da. |||us, beklager så meget!!!! Lenke til kommentar
Populært innlegg Flimzes Skrevet 13. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. september 2011 Jeg håper noen her skjønner hva PS holder på med, og de som ikke vil se deres feil, synd for dere. Jeg gidder ikke å prøve å overbevise dere 6000 post+++ slik at dere kan skrive flere poster og bli dopet på tallene som stiger. "hvordan å ikke få sympati på et onlineforum 101 - et prakteksempel" Dette er et diskusjonsforum og ikke et snillismeforum, om informasjon er uklar, eller hendelsesforløpet uklart, så må du regne med at folk spør for å klare ut det som er uklart. Det man da gjør er å legge noen minutter ekstra i å skrive tydligere, og formulere seg annerledes, slik at det ikke lenger er like lett å misforstå. En utmerket metode er å skrive punkter med dato og evt tid, samt hva som skjedde. Eksempelvis: 1/8.2011: Jeg ba om RMA på skjermen, og fikk dette godkjent. 3/8.2011: Jeg fikk i dag returlappen i posten, og har levert skjermen på postkontoret. 11/8.2011: Jeg purret på skjermen, da det har tatt lang tid å få svar, jeg fikk nå svar fra knut som mente at jeg ikke hadde noen rettigheter. Jeg svarte igjen ved å si at det hadde jeg absolutt. Og da mente knut at skjermen var ripete og ikke-returnerbar. Jeg ba om å få den tilbake. 13/8.2011: Jeg kjøpte en ny skjerm, da jeg ikke orker kranglete retur og lang venting. 15/8.2011: Skjermen er hentet på postkontoret, den er helt ripefri og i perfekt stand. Med et helt fiktivt hendelsesforløp og fiktive datoer, bare som eksempel. Det du derimot ikke gjør er å forsvare deg selv, og da absolutt ikke ved å angripe andre debatanter i tråden, det eneste du oppnår er å ødelegge din egen troverdighet - og ikke bare for den du angriper, men for alle som leser dine motangrep. Om folk skal ta deg seriøst må du klare å stå for det du har sagt, uten å beskylde uskyldige utenforstående. Det er ikke deres feil at ting ikke går som det skal, det er ingen her som prøver å jobbe mot deg, og de aller fleste prøver faktisk å hjelpe deg. Det går ikke når du er aggressiv, og det eneste du oppnår er null troverdighet, null hjelp, og null sympati. Og så har ingen tjent noe som helst på denne tråden. 14 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Uansett, forumveileder så kommer ikke denne tråden til å hjelpe meg. Hva skal noen setninger hjelpe mot en retursak? Når Knut har gjort om meningen sin er den satt. I dag fikk jeg mail om at jeg blir trukket 10% i krediteringsbeløpet av 27" fordi den øverste isoporbiten var byttet ut mot avispapir. Er det riktig? Kan ikke de skaffe en slik en for 2 kr liksom? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Poenget var vel heller å poste telefonnummeret til lederen så dere kan ringe han og si fra hvordan det ligger an. Neppe daglig leder selv som postet det. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Uansett, forumveileder så kommer ikke denne tråden til å hjelpe meg. Hva skal noen setninger hjelpe mot en retursak? Når Knut har gjort om meningen sin er den satt. I dag fikk jeg mail om at jeg blir trukket 10% i krediteringsbeløpet av 27" fordi den øverste isoporbiten var byttet ut mot avispapir. Er det riktig? Kan ikke de skaffe en slik en for 2 kr liksom? Det er jo din feil at du byttet ut embalasjen. Rage moar Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Takk for godt snyteri Knut og PS. Hadet for alltid! Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Uansett, forumveileder så kommer ikke denne tråden til å hjelpe meg. Hva skal noen setninger hjelpe mot en retursak? Når Knut har gjort om meningen sin er den satt. I dag fikk jeg mail om at jeg blir trukket 10% i krediteringsbeløpet av 27" fordi den øverste isoporbiten var byttet ut mot avispapir. Er det riktig? Kan ikke de skaffe en slik en for 2 kr liksom? Det er jo din feil at du byttet ut embalasjen. Rage moar Du tuller nå sant? Har aldri hørt om noen som trekker 10% pga feil emballasje. Utrolig useriøst. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå