magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Dette er jo håpløst. Jeg regner med at PS og Knut skjønner at han har gjort en tabbe, og det får han svi for. Å beklage etter to uker med sinte mailer gidder jeg ikke, spesielt ikke etter at jeg ba om annen saksbehandler. Sorry PS, gidder aldri handle hos dere mer eller Knuts oppførsel. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg byttet skjermen med en annen i Oslo mot en 27". Jeg så ingen riper, han så ingen riper, det var ingen riper. Har du byttet bort skjermen allerede? Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 mhm Lenke til kommentar
darket Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 sliter ikke ps.no økonomisk ? trodde de gikk i tap i fjor (kilde?) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 sliter ikke ps.no økonomisk ? trodde de gikk i tap i fjor (kilde?) Nope, du tenker nok på pcutstyr.no Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Vennlig hilsen Petter Aaland Daglig leder ps.no Direkte +47 3700 1994 Mobil +47 90 99 60 51 Fyldig svar fra ps.no der.... Ikke mye de hadde å si om saken tydeligvis... Det var ikke PS som svarte, men jeg oppgav sjefen til PS, så da trenger ikke TS å spørre "Umulige Knut" om å sende han videre. Ring sjefen selv og ordne opp i det? De er nok intr. i å ha en happy kunde. Endret 12. september 2011 av drseafood Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 12. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2011 Greit nok at dere er skuffet over hvordan trådstarter har blitt behandlet, men hvordan kan dere love å aldri mer handle der utifra hva én helt tilfeldig forumbruker har å si? Tenk over hvor mange som aldri har opplevd problemer med verken PS.no eller «Knut». De få som opplever noe negativt roper mye høyere enn alle de andre som kun har noe positivt å si. Jeg har handlet flere ganger hos PS.no og aldri opplevd det trådstarter snakker om, så jeg ser ingen grunn til å kutte de ut. Og nei, jeg har ingen tilknytning til PS.no. 14 Lenke til kommentar
darket Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 sliter ikke ps.no økonomisk ? trodde de gikk i tap i fjor (kilde?) Nope, du tenker nok på pcutstyr.no Nei. såvidt jeg kan se hadde de et årsresultat i 2010 på -3,5 mill, 2009 på -2m, 2008 på +10m bare lurer på relevansen mot ts sin erfaring Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Greit nok at dere er skuffet over hvordan trådstarter har blitt behandlet, men hvordan kan dere love å aldri mer handle der utifra hva én helt tilfeldig forumbruker har å si? Tenk over hvor mange som aldri har opplevd problemer med verken PS.no eller «Knut». De få som opplever noe negativt roper mye høyere enn alle de andre som kun har noe positivt å si. Jeg har handlet flere ganger hos PS.no og aldri opplevd det trådstarter snakker om, så jeg ser ingen grunn til å kutte de ut. Og nei, jeg har ingen tilknytning til PS.no. Du har vel ikke gitt ps.no noen utfordringer heller? Jeg tar første post fra TS med i betraktningen når jeg skal bestemme meg for hvilken nettbutikk jeg skal handle hos. Det frister lite å handle hos noen som har kundebehandlere som dette. Endret 12. september 2011 av Scorpion88 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du har vel ikke gitt ps.no noen utfordringer heller? Jeg tar første post fra TS med i betraktningen når jeg skal bestemme meg for hvilken nettbutikk jeg skal handle hos. Det frister lite å handle hos noen som har kundebehandlere som dette. Alle kan gjøre feil. Hvis du lar én dårlig erfaring stoppe deg fra å handle i en nettbutikk, kan jeg garantere at du ikke kommer til å få kjøpt det du er ute etter. 3 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Du har vel ikke gitt ps.no noen utfordringer heller? Jeg tar første post fra TS med i betraktningen når jeg skal bestemme meg for hvilken nettbutikk jeg skal handle hos. Det frister lite å handle hos noen som har kundebehandlere som dette. Alle kan gjøre feil. Hvis du lar én dårlig erfaring stoppe deg fra å handle i en nettbutikk, kan jeg garantere at du ikke kommer til å få kjøpt det du er ute etter. For all del Runar, handle der du om du vil. Du har iallefall blitt advart mot PS dårlig kundebehandlig. Jeg velger heller komplett.no Hadde et problem der med demo-ørepropper...Jeg fikk levert de tilbake pluss rabatt på hva enn jeg ville ha i butikken. Det er en bedrift som virkelig bryr seg om kundene. God butikk og god kundebehandlig. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nå har jo Komplett også eksempler på dårlig kundeservice. Tror du skal lete lenge for å finne en forhandler som ALDRI har hatt en ENESTE misfornøyd kunde. 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Den nettsiden der har vært kjent som lenge at en burde styre unna...samt Netshop. Dem er greie så lenge du handler noe men så fort det blir et samtale om retur pga diverse saker så blir det et helvete. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg har handlet hos PS som privatperson siden 1994 da de startet som PSData og siden 1997 for firma og har ikke hatt en eneste negativ opplevelse hverken privat eller som firma. Jeg finner grunn til å stille spørsmål omkring TS sin seriøsitet i denne saken. Nedenfor lister jeg opp noen klokkeslett sammen med en kommentar hvor hver og en kan gjøre seg sine tanker. Kl. 17.37 eier TS skjermen ennå, men vil gjerne selge den. Greia nå er at jeg blir sittende igjen med 3D-briller jeg ikke kan bruke og en ekstra skjerm... Noen som trenger 3D-vision til en billig penge? Kl. 17.50 Stilles det første kritiske spørsmål omkring saken. Kunne gjerne tenkt meg å hørt ifra PS.no sin side. Ikke at jeg betviler trådstarter, men for nysgjerrighetens del. 17.54 Svarer TS, men skylder på Knut hos PS. Kunne gjerne tenkt meg å hørt ifra PS.no sin side. Ikke at jeg betviler trådstarter, men for nysgjerrighetens del. Skulle selv likt å høre hva PS har å si, men Knut vil ikke la noen andre ta over saken...så da kommer vi ikke noe lenger 17.57 TS blir bedt om å legge ut bilder av skjermen slik at vi får se at den er uskadet. Det der hørtes helt tragiskt ut, du kan henvise til angrefristloven! Men av ren nysgjerrighet her også, kunne du tatt bilder av den 3d TVen? Evt, ta et bildebevis om at det ikke finnes riper i den! Om det her stemmer, er dette også siste gang jeg handler på ps.no - hadde jeg vært deg, ville jeg sendt linken til denne tråden. Kanskje det blir en liten oppvåkning for dem 17.59 To minutter senere kunngjør TS at skjermen er byttet mot en 27" i Oslo. Jeg byttet skjermen med en annen i Oslo mot en 27". Jeg så ingen riper, han så ingen riper, det var ingen riper. Jeg synes ikke dette virker veldig troverdig! Endret 12. september 2011 av -alias- 7 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har handlet hos PS som privatperson siden 1994 da de startet som PSData og siden 1997 for firma og har ikke hatt en eneste negativ opplevelse hverken privat eller som firma. Jeg finner grunn til å stille spørsmål omkring TS sin seriøsitet i denne saken. Nedenfor lister jeg opp noen klokkeslett sammen med en kommentar hvor hver og en kan gjøre seg sine tanker. Kl. 19.37 eier TS skjermen ennå, men vil gjerne selge den. Greia nå er at jeg blir sittende igjen med 3D-briller jeg ikke kan bruke og en ekstra skjerm... Noen som trenger 3D-vision til en billig penge? Kl. 17.50 Stilles det første kritiske spørsmål omkring saken. Kunne gjerne tenkt meg å hørt ifra PS.no sin side. Ikke at jeg betviler trådstarter, men for nysgjerrighetens del. 17.54 Svarer TS, men skylder på Knut hos PS. Kunne gjerne tenkt meg å hørt ifra PS.no sin side. Ikke at jeg betviler trådstarter, men for nysgjerrighetens del. Skulle selv likt å høre hva PS har å si, men Knut vil ikke la noen andre ta over saken...så da kommer vi ikke noe lenger 17.57 TS blir bedt om å legge ut bilder av skjermen slik at vi får se at den er uskadet. Det der hørtes helt tragiskt ut, du kan henvise til angrefristloven! Men av ren nysgjerrighet her også, kunne du tatt bilder av den 3d TVen? Evt, ta et bildebevis om at det ikke finnes riper i den! Om det her stemmer, er dette også siste gang jeg handler på ps.no - hadde jeg vært deg, ville jeg sendt linken til denne tråden. Kanskje det blir en liten oppvåkning for dem 17.59 To minutter senere kunngjør TS at skjermen er byttet mot en 27" i Oslo. Jeg byttet skjermen med en annen i Oslo mot en 27". Jeg så ingen riper, han så ingen riper, det var ingen riper. Jeg synes ikke dette virker veldig troverdig! Litt omståkking må til her. Rett etter at jeg fikk tilbake skjermen så la jeg den ut for salg. Det var ingen skader på den så hvorfor ikke selge en skjerm jeg ikke trengte. Som det stod i min første post kjøpte jeg en ny skjerm rett etter at jeg fikk vite om nektet retur. For å slippe å bli sittende med 3D-skjermen og en 27", byttet jeg 3d-skjermen mot en 27" i Oslo. Derfor har jeg heller ingen bilder av skjermen, siden det ikke ble nødvendig med beviser ettersom han jeg byttet skjermen av inspiserte den og han og fant ingen feil. Om du betviler min troverdighet kan du gå å legge deg. Jeg beklager litt feilstokking av info, men alt jeg har skrevet her er sant. Jeg søker retur for 3D-skjerm og får den innviget Jeg bestiller ny 27" og får den i posten Jeg returnerer skjermen og venter 8 dager før jeg får vite at den ikke blir godkjent Nå vet jeg at jeg kommer til å ha to skjermer hvorad den ene ikke vil bli brukt 3D-skjermen blir lagt ut for salg og 27" returnert på angrefrist (her ønsker Knut forklaring på hvorfor jeg skal "levere tilbake nok en skjerm" En mann i Oslo kontakter meg og sier han vil bytte sin 27" mot min 3D skjerm (uten Nvidia-3D vision) Det betyr at jeg ikke lenger har 3D-skjermen og kan derfor ikke ta bilder av den. Om du vil "alias" kan du ringe han jeg byttet skjermen min mot! Jeg ville med dette emnet utdype min misnøye med PS og Knuts kundebehandlig. Om du ikke tror meg, ja da vet jeg ikke hva som skal til. Skal jeg sende deg samtalen min med Knut, reise til Oslo og ta bilder av skjermen, dra til PS og se om.... Jeg kommer med sannheten, intet mindre. Alias, ring meg om du har problemer med det! Lenke til kommentar
Illus Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Din opplevelse og din tolkning av hendelsesforløpet TS. Det er tusenvis som kun har positiv opplevelse av PS og det er mange som har en eller annen lignende historie å fortelle om alle andre nettbutikker. Dersom du betviler PS sin kundebehandling så finnes det instanser du kan klage til. Om du ikke gidder dette så svelg kamelen. Det ser jo ut til at saken ordnet seg ok for din del. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du har vel ikke gitt ps.no noen utfordringer heller? Jeg tar første post fra TS med i betraktningen når jeg skal bestemme meg for hvilken nettbutikk jeg skal handle hos. Det frister lite å handle hos noen som har kundebehandlere som dette. Alle kan gjøre feil. Hvis du lar én dårlig erfaring stoppe deg fra å handle i en nettbutikk, kan jeg garantere at du ikke kommer til å få kjøpt det du er ute etter. Dette er jo å gjøre feil med vilje. Knut løy om en ripe som sannsynligvis ikke var der. Jeg har heller ikke skrevet at jeg lar en dårlig erfaring stoppe meg. Det jeg skriver er at alle erfaringer jeg har lest blir tatt med i vurderingen om hvilken nettbutikk som jeg velger å handle hos. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Det er bare det at PS og Knut prøver å være umulig, det var det hele emnet egentlig handlet om. Jeg ønsket å trekke frem Knut som en dårlig kundebehandler og ikke hele PS. Men for min del så skal jeg ikke handle der mer når jeg ikke får sjansen til å forklare meg til mer enn en umulig person. 1 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Mitt poeng er at du Kl. 17.37 skriver at du ennå har skjermen, men 22 minutter senere, og i en periode hvor du ar aktiv her på forumet, plutselig har solgt skjermen. Skal jeg forstå at et slikt hendelsesforløp er korrekt, eller har jeg misforstått noe her? Endret 12. september 2011 av -alias- 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mitt poeng er at du Kl. 19.37 skriver at du ennå har skjermen, men 22 minutter senere, og i en periode hvor du ar aktiv her på forumet, plutselig har solgt skjermen. Skal jeg forstå at et slikt hendelsesforløp er korrekt, eller har jeg misforstått noe her? 17:37. Beklager at jeg pirker, men nå har du skrevet feil to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå