Gå til innhold

Umulige Knut på PS.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for opplysningen.

Har sett på ps.no som en seriøs nettbutikk fram til nå. Har handlet en god del derfra før. Da het det psdata, så det er jo en stund siden.

 

Gjerne gjør andre oppmerksomme på det du opplevde ved å skrive om hendelsen på prisjakt.no f.eks.

 

Har skrevet om dette på prisjakt og prisguide, så håper folk blir oppmerksom på det. Nå i stad spurte jeg om bildebevis på skadene, han svarer bare at jeg "du får vel se med dine egne øyne da"....Skjermen er skadefri så nok en gang prøver umlige Knut å slu seg unna...

Lenke til kommentar

Umulige Knut er en skøyer. Du kan si til Umulige Knut om at det ikke hjelper å være umulig. Du skal benytte deg av en lovfestet returrett. Så kan Umulige Knut bare være så umulig han bare klarer.

 

Han er rett og slett håpløs å snakke med. Har spurt om annen saksbehandler og bedt sjefen hans se på samtalen vår, men til ingen nytte. Han må da gjøre det med vilje, hvorfor aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg forstod det slik tidligere at PS.no var en av de mest pålitelige sidene å handle med. Kundene roste dem for god service, og prisene var også bra. Det sistnevnte gjelder fortsatt, men etter å ha brukt sidene deres til å sette sammen en handlevogn, merker jeg at noe er gått galt hos PS. Ikke bare er det vanskelig å finne produkt, med dårlig kategorisering og søkemotor, men de svarer heller ikke på henvendelser. Nei, jeg tror Dustin.no er det rette valget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det der hørtes helt tragiskt ut, du kan henvise til angrefristloven! Men av ren nysgjerrighet her også, kunne du tatt bilder av den 3d TVen? Evt, ta et bildebevis om at det ikke finnes riper i den!

 

Om det her stemmer, er dette også siste gang jeg handler på ps.no - hadde jeg vært deg, ville jeg sendt linken til denne tråden. Kanskje det blir en liten oppvåkning for dem

Lenke til kommentar

Jeg har etter hvert hatt mange returer til ps.no, for det meste kaputte hovedkort, og nå sist et GTX 580 med kast i en vifte. De har til tider rota litt - dvs betalt meg med sjekk i stedet for å tilbakeføre beløpet til kontoen, etc - men de har aldri mukket. Etter min erfaring er de de beste på service, og jeg har langt bedre erfaring med dem enn med f.eks Netshop, Komplett og MPX, som alle er butikker jeg fremdeles handler hos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...