Populært innlegg magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2011 He. Jeg kjøpte en 3D-skjerm hos PS for en liten stund siden som jeg sendte i retur pga jeg ikke kunne se 3D-effektene. Etter 8 dager med purring på penger fikk jeg svar at skjermen var ripet opp og i dårlig stand. Den kostet meg 3400 kroner, men de kunne ikke betale tilbake mer enn 1500 for den. Jeg ba da om å få den tilbake. I mellomtiden kjøpte jeg meg en ny skjerm... Da jeg fikk den tilbake kunne jeg ikke se noen som helst riper og skjermen var i topp stand. Her kommer Knut inn i bildet. Han tvilte på min rett til angrefrist ettersom det hadde gått mer enn 14 dager siden jeg fikk den. Likevel hadde jeg jo fått returnr og alt var greit. Umulige Knut klaget på kvalitet og alt som var...Jeg spurte om bildebevis, noe som ikke kunne være vanskelig å skaffe, men det fikk jeg aldri svar på.. Jaja, jeg måtte bare leve med den. Men nå hadde jeg to skjermer, begge kjøpt hos PS. Ettersom jeg ikke fikk returnert 3d skjermen søkte jeg angrefrist på den andre skjermen (igjen hos PS.no) Jeg fikk godkjent angrefrist og returnerte skjermen tilbake (manglet en liten isoporbit). Nå får jeg svar fra umulige Knut at jeg må forklare meg. Altså han prøver med vilje å unngå å ta imot produkter kundene har rett til å returnere. Skjermen var godt pakket inn og inneholdt alt som fulgte med. Istedenfor å prøve å hjelpe meg med returen setter han kjepper i hjulene og hindrer en retur jeg har rett på. PS.no Knut er helt umlig. Han svarer sjeldent på meldinger (tok 8 dager etter PS hadde mottatt min skjerm til han forklarte problemet). I tillegg juger han om skader som ikke er, og meldinger jeg visstnok skal ha fått. Er det flere som har hatt problemer med umulige Knut er det bare å komme med sin aggresjon her. Herregud, siste gang jeg handler hos PS i allefall. 11 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk for opplysningen. Har sett på ps.no som en seriøs nettbutikk fram til nå. Har handlet en god del derfra før. Da het det psdata, så det er jo en stund siden. Gjerne gjør andre oppmerksomme på det du opplevde ved å skrive om hendelsen på prisjakt.no f.eks. 5 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Takk for opplysningen. Har sett på ps.no som en seriøs nettbutikk fram til nå. Har handlet en god del derfra før. Da het det psdata, så det er jo en stund siden. Gjerne gjør andre oppmerksomme på det du opplevde ved å skrive om hendelsen på prisjakt.no f.eks. Har skrevet om dette på prisjakt og prisguide, så håper folk blir oppmerksom på det. Nå i stad spurte jeg om bildebevis på skadene, han svarer bare at jeg "du får vel se med dine egne øyne da"....Skjermen er skadefri så nok en gang prøver umlige Knut å slu seg unna... Lenke til kommentar
Populært innlegg Scorpion88 Skrevet 12. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2011 Kanskje Knut glemte å lage ripe i skjermen før han sendte den tilbake? 10 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk. Da slutter jeg å handle på ps.no 7 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Kanskje Knut glemte å lage ripe i skjermen før han sendte den tilbake? Jeg mistenker han for det ja, men siden han absolutt skal være umulig så gidder jeg ikke å handle der lenger. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Umulige Knut er en skøyer. Du kan si til Umulige Knut om at det ikke hjelper å være umulig. Du skal benytte deg av en lovfestet returrett. Så kan Umulige Knut bare være så umulig han bare klarer. Endret 12. september 2011 av Sinnapels 1 Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 hadde absolutt gått videre med det og fått pengene tilbake.. siste gang jeg handlet hos ps iallfall 1 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Umulige Knut er en skøyer. Du kan si til Umulige Knut om at det ikke hjelper å være umulig. Du skal benytte deg av en lovfestet returrett. Så kan Umulige Knut bare være så umulig han bare klarer. Han er rett og slett håpløs å snakke med. Har spurt om annen saksbehandler og bedt sjefen hans se på samtalen vår, men til ingen nytte. Han må da gjøre det med vilje, hvorfor aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg forstod det slik tidligere at PS.no var en av de mest pålitelige sidene å handle med. Kundene roste dem for god service, og prisene var også bra. Det sistnevnte gjelder fortsatt, men etter å ha brukt sidene deres til å sette sammen en handlevogn, merker jeg at noe er gått galt hos PS. Ikke bare er det vanskelig å finne produkt, med dårlig kategorisering og søkemotor, men de svarer heller ikke på henvendelser. Nei, jeg tror Dustin.no er det rette valget. 2 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har også hatt greie opplevelser angående priser, men kundebehandligen er ikke god. Det virker som om de ikke ønsker å bevare kunder, og begrepet kunden har alltid rett, er visst ikke noe de praktiserer. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Greia nå er at jeg blir sittende igjen med 3D-briller jeg ikke kan bruke og en ekstra skjerm... Noen som trenger 3D-vision til en billig penge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 PS.no har nå enda en kunde mindre å selge til; Meg! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kunne gjerne tenkt meg å hørt ifra PS.no sin side. Ikke at jeg betviler trådstarter, men for nysgjerrighetens del. 1 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Kunne gjerne tenkt meg å hørt ifra PS.no sin side. Ikke at jeg betviler trådstarter, men for nysgjerrighetens del. Skulle selv likt å høre hva PS har å si, men Knut vil ikke la noen andre ta over saken...så da kommer vi ikke noe lenger Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det der hørtes helt tragiskt ut, du kan henvise til angrefristloven! Men av ren nysgjerrighet her også, kunne du tatt bilder av den 3d TVen? Evt, ta et bildebevis om at det ikke finnes riper i den! Om det her stemmer, er dette også siste gang jeg handler på ps.no - hadde jeg vært deg, ville jeg sendt linken til denne tråden. Kanskje det blir en liten oppvåkning for dem Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg byttet skjermen med en annen i Oslo mot en 27". Jeg så ingen riper, han så ingen riper, det var ingen riper. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har etter hvert hatt mange returer til ps.no, for det meste kaputte hovedkort, og nå sist et GTX 580 med kast i en vifte. De har til tider rota litt - dvs betalt meg med sjekk i stedet for å tilbakeføre beløpet til kontoen, etc - men de har aldri mukket. Etter min erfaring er de de beste på service, og jeg har langt bedre erfaring med dem enn med f.eks Netshop, Komplett og MPX, som alle er butikker jeg fremdeles handler hos. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vennlig hilsen Petter Aaland Daglig leder ps.no Direkte +47 3700 1994 Mobil +47 90 99 60 51 3 Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vennlig hilsen Petter Aaland Daglig leder ps.no Direkte +47 3700 1994 Mobil +47 90 99 60 51 Fyldig svar fra ps.no der.... Ikke mye de hadde å si om saken tydeligvis... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå