Miss Photography Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Stillhet Bildet er fjernet. Beskrivelse: Er det et sted jeg alltid finner ro og stillhet, så er det ved havet:) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg får ikke helt følelsen av stillhet og ro av dette bildet - heller bevegelse, dynamikk og uro, men det spiller ingen som helst rolle fordi jeg liker godt motivet. Det kan være vanskelig å overføre følelser via et bilde, nettopp fordi fotografen kan være full av inntrykk fra stedet som er umulig for en ukjent betrakter å vite noe om. Du vet at stedet hvor bildet er tatt gir sjelero, mens jeg ser vann i bevegelse rundt en stein, og kjenner ikke dine følelser fra dette stedet. Som sagt liker jeg godt motivet og måten du har behandlet det på. Synes det kunne vært litt mer luft mellom toppen av steinen og øvre bildekant. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Takk:) jeg er enig at det kunne vært mer luft i toppen:) Det er som du sier, jeg vet at stedet gir sjelero og ga derfor bilde tittelen stillhet,men andre ser nok mere uro og bevelse:) Uansett er jeg glad for tilbakemeeldingen,tusen takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg