Gå til innhold

uninstalering av na2002

haakka

Anbefalte innlegg

jeg har northon antivirus 2002 på pc`N.

i det siste merket jeg aat d var noe galt med den men jeg viste ikke elt hva det var.

da tenkte jeg jeg skuller ta en virusscan, men når jeg åpnet norton får å scanne var epostsjekking slått av, autoprotect slått av, og når jeg skulle scanne så bare forsvant hele programmet fra sjermen og systemtrayen.

dette skjedde hver gang jeg åpnet na.

så skulle jeg uninstalere det, så brukte jeg uninstalfila som følgte med, men det samme sjedde der. vinduet lukka seg selv etter 15 sek. ca.

så prøvde jeg i addremove prg., men da fikk jeg besked om at uninstaleringsfila manglet.

hvordan kan jeg fjærne denne skiten????

:oops: :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

merkelig. bruker å funke fett til meg når jeg avinstallerer norton. gjorde det seneste på Tirsdag. har tenkt til å gjøre det nå også, men ikke på min hovedmaskin da. har du prøvd å starte maskina i sikkerhetsmodus?

en ting du kan sjekke. hvis du restarter maskina di å at maskina di er treig så er norton ikke fjerna. hvis maskina di er kjapp når du restarter den så er norton fjerna, men det er den jo ikke sa du borte mener jeg. prøv å start maskina i sikkerhetsmodus du å se hva som skjer.

Lykke til.

Lenke til kommentar

At autoprotect og lignende er slått av, og at Norton Antivirus blir lukket automatisk, tyder på at PC'en din er virusinfisert. Høres litt ut som Klez, men kan selvfølgelig være noe helt annet. Last ned removal tools her:

http://securityresponse.symantec.com/avcen...tools.list.html

For å så fullstendig avinstallere din defekte Norton Antivirus bruker du rnav2003.exe removal utility som du finner her:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...02?OpenDocument

Lenke til kommentar

husker at jeg hadde problemer med Norton Antivirus jeg også for noen uker siden, men da var det ikke avinstallering som var galt da, da var det jeg ikke kom inni Norton Antivirus, men å komme inni Norton Internet Sec var greit.

men det skal da vel gå bra for han om han bare formaterer Disken sin. for hvis det er sånn at maskina er infisert så kan det jo slå ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...