Mr.Johanzen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei! Jeg har en Samsung Galaxy S2, når jeg starter kameraet får jeg opp et vindu der det står følgende: Advarsel, Kamera feilet. Har prøvd "tving avslutning", det funker ikke da. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre. Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Bammsemums Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har du lastet ned "GO Launcher EX"? Hvis du har det, så må du bytte tilbake til TouchWiz Dette gjør du ved å gå inn på "Innstillinger" - "Programmer" - "Administrer programmer" - Og velg "GO Launcher EX" - Så trykker du på tøm innstillinger Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Fikk fikset dette. Var så lett som å starte telefon på nytt Endret 12. september 2011 av Razy Lenke til kommentar
anonym93 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har det samme problemet. Har startet telefon på nytt flere ganger uten lykke. Telefon har ICS, uten root. Oppdaterte telefon for et på månder siden. Noen tips til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ta backup av viktige ting, og forsøk en reset av telefonen. Lenke til kommentar
anonym93 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Tok backup av telefon i sta, og prøvde å resete telefon, men det funket ikke. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Har du prøvd en "Hard Reset"? Her er tre forskjellige måter du kan resette telefonen på. http://www.androidpit.com/en/android/forum/thread/429809/Samsung-Galaxy-2-Performing-a-hard-reset Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hva om man ikke tukler med telefonen? jeg gjør ikke det og den funker som ei sveitsisk klokke -frank Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ja, det er sant. Men når skaden allerede er gjort så er det kanskje litt sent å snu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå