Ariane Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei, jeg har installert Leica LAS AF Lite, men får ikke programmet til å funke. Når jeg prøver å åpne programmet får jeg opp feilmeldingen: Cannot start LAS AF because of insufficient folder permissions! Details: You are logged on as a member of the User group. You must have Read & Write & Change permissions to folder/subfolders of C:\Program Files\Leica to run LAS AF successfully. Please contact your Administrator to configure the persmission of that folder. Jeg er administrator over egen pc å har prøvd å reinstallere programmet på nytt uten at det hjalp. Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva med å høyreklikke på programikonet og velge Run as Administrator, så også programmet kjører som administrator? 1 Lenke til kommentar
Ariane Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Fantastisk, Trondster! 2 IKT-ansvarlige ved UiB "visste ikke" hva jeg kunne gjøre, mens nå fant "jeg" svaret på 5 minutter. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå